29-KÖTÜ MASAL

23.7K 1K 407
                                    

Merhaba hoşgeldiniz

Nasılsınız iyi misiniz?

YENİ KAPAK VE YENİ İSMİ GÖRDÜNÜZ MÜÜÜÜÜ!!!

Ben o kadar da iyi değilim. Tam on gündür yatak döşek yatıyorum. İnanın bölümü düzenleyeceğim ama zerre halim yoktu.

Bir de talihsizlik mi dersiniz artık nazar mı bilemem ama bugün sabah kendimi iyi hissedip bölümü düzenleme motivasyonuyla uyandım. Geçtim bilgisayarın başına. amanın ne göreyim! Bütün dosyalarım silinmiş. Geri yükleyene kadar canım çıktı. Bu yüzden üzerime nazar boncukları fırlatın🧿

Bu bölüm iki bölüm uzunluğunda bilesiniz o yüzden en az beş yorum yapıyor herkes okkkeeeyyy

Yeni kapak yorumları buraya

Yeni isim yorumları buraya



🔥



"Cihan..."diye mırıldandım ama silüet bir değil iki taneydi. Ve benim karşımda gördüğüm Cihan değildi. Gözlerim karşımda gördüğüm manzarayla daha da iri açılırken dudaklarım şaşkınlıkla aralanıverdi.

Murat abi ve kim olduğunu bilmediğim bir kadın vardı duvarın en dibinde. Gözlerden uzak, kimsenin olmadığı bu gece vaktinde yabancı bir kadın ve Murat abi... Hem de hiç görmek istemediğim bir vaziyette.

Nefes alamamış, kalakalmıştım. Dudaklarımdan hayret nidaları dökülecekken beni daha şaşırtan bir şey oldu.

Bir el kuvvetlice ağzıma kapandı ve bedenim hızla geri çekildi.

Çığlık atmak, bedenimi sıkı sıkı kavrayan koldan kurtulmak için debelendim. Daha doğrusu debelenmeye çalıştım çünkü bu yaşadığım ani şok bedenimi kaskatı kesivermişti.

"Hişşşt hişşşt hişşt..." dedi beni geri çekip kulağımın dibinde fısıldarken. "Sakin ol sakin ol." Nasıl sakin olacaktım! "Elimi çekeceğim ama bağırma." Dedi bedenimdeki kolunu gevşetip. Sırtımı duvara yaslamıştı. Gözlerim belki yuvalarından fırlayacaktı belki de fırlamıştı bile. Ensemden sırtıma, oradan da tüm vücuduma yayılan soğuk dalga bedenimi tamamen uyuşturmuştu ama savunma içgüdüm devreye girip yumruklarımı onun göğsüne indirmeye başlamıştı. Elini ağzımdan çekmeye yeltendi fakat benim çığlık atacağımı anlayıp tekrar ve deminkinden daha yumuşak kapattı elini ağzıma. "Sakin ol benim."

Nasıl sakin olacaktım pardon!

Paldır küldür kaçırılır gibi kenara çekilince insan ister istemez korkuyordu da!

Elimi daha sert bir biçimde göğsüne vurmaya devam ediyordum. Buna engel olamıyordum sanırım.

 Buna engel olamıyordum sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Sakin ol." Dedi kısık bir bağırmayla bir elimi yakalayıp. "Benim dedim ya. Sakin ol."

"Ne yaptığını sanıyorsun sen!" dedim elini ağzımdan zorla indirip. "Sen ne yaptığını sanıyorsun!" Korkudan göğüs kafesime oturan şeyle kendimi olduğumdan daha da ağır hissediyordum. Beynimde ziller çalıyordu. Kafamın içinde yardım çığlıkları atan filler vardı. Karşımdakinin ise  o olduğunu anlamam birkaç saniye anca sürmüştü. Dizlerimin bağı çözülürken artık bacaklarımın beni daha fazla taşıyamayacağını hissedip kendimi bırakacaktım ki belimden kavradı sıkıca.

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin