🔥
'GİZLİ SAKLI'🔥
"Hepimizin biraz eğlenceye ihtiyacı var en nihayetinde..." Bedenimi saran ellerin arasından kurtulmak için büyük bir çaba içindeydim. Nefeslerim tükenmiş, bedenimden dermanım çekilmişti. Kendi çığlıklarım yankılandı sonra kafamın içinde. Kendi çığlıklarıma bir hayli uzak ama bedenimdeki o baskıyı hissedecek kadar yakındım kendime. Boğazıma sarılan elleri çekiştirdim var gücümle. Beni nefessiz bırakan ellerden uzaklaşmak için çabaladım çabaladım ve çabaladım. Ama kurtulamadım."İyi misin?" dedi kafamın içinde yankılanan çığlıkların arasında bir ses simsiyah görüntümde bir tek ışık belirtisi bile yokken ağzımdan çıkamayan sesim bedenimde sonsuz bir acı bahşediyordu. "Kendine gel iyi misin?"
Ağzımdan güçlü bir çığlık nihayet çıkarken kirpiklerimi zorladım ve gözlerimi açmaya çalıştım.
"Kendine gel. Bir şey yok." Dedi bulanık görüntümün arasından karşımda duran beden. Eli hafifçe omzumu tutuyordu ama bu korkumu daha da harlamıştı. Yatakta apar topar geri çekilirken elini iteledim var gücümle. "Güvendesin tamam."
"Bırak bırak..." diyebildim nefes nefese. Dizlerimi karnıma çekmeye çalıştım ama karnımın altına giren sızıyla derin derin solumam gerekti.
"Su iç." Elindeki yarısı dolu bardağı bana doğru uzattı ama alabilecek halde değildim. Kafamı korkuyla iki yana salladım. "Kabus mu gördün?"
Titreyen ellerimi saçlarımın arasına atarken hiç terlemediğim kadar terlediğimi fark ettim. Sanki üzerime kova kova su boşaltılmış gibiydi. Sorduğu soruyu hafifçe başımı sallayarak onayladım. Yüzümden akan terlere karışan göz yaşlarımı sildim güç bela.
"Ben çıkayım sen üstünü değiştir. Ahmet kontrol etsin sonra." Elindeki su bardağını yatağın yanındaki komodine bırakıp kapıya doğru yürüdü. Kapının kolunu indirdi ve arkasına bakmadan çıkıyordu ki seslenme durmak zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)
Ficção Adolescente'Aradığın seni arayandır' İki ailenin düşmanlığını bitirmesine karşılık ortaya atılan iki can ve sonrasında yaşananlar... Yalanlar, ihanetler, sırlar, sevinçler, mutluluklar, aşk, intikam ve tutkuyla harmanlanmış bir hikaye. Elif Kamer Bozan, hayall...