Model-Değmesin Ellerimiz
Merhaba guzularım hoşgeldiniz
Hepinizin yeni bölüm beklediğini biliyorum ama dediğim gibi ben şehir dışındayım ve haliyle bilgisayarım yanımda değil. Baktım yeni bölüm atamıyorum sizi boş bırakmamak adına hemen alıntı gönderiyorum.
Alıntı 2 ay sonradan. Artık o sahneye gelelim o malım sahneyi, neden bu hale geldiklerini okuyalım dediğinizi duyar gibiyim🙈 vallahi 2 ay dediğiniz ne ki. Göz açıp kapayıncaya kadar geçer
Geçen şey yorumlarını okudum; işte Baran cephesinde yaşananları da görelim, duygularını okuyalım, her şey çok hızlı olmadı mı falan diye.
Cancağızlarım ben sizi kırar mıyım hiç ❤️ elbette onu da okuyacağız. O iş bende😉
🔥
"Oldu bak..." gözümden bir damla yaş kaydı. Titreyen hareleriyle, yüzündeki dehşet ifadesiyle izliyordu annem beni. "İstediğiniz oldu..."
"Ne oldu oğlum ne diyorsun?" Titreyen elleriyle beni tutmak istedi ama izin vermedim. Sertçe çektim kendimi geri. Bakışlarım aynı annem gibi beni izleyen halalarım, kardeşlerim, Maran, Berfin ve diğer herkeste dolaştı yavaş yavaş. Hepsinin yüzünde bu içler acısı halime anlam kondurmaya çalışan bir ifade vardı.
"Bıraktı beni..." Nefes almaya çalıştım.
"Kim bıraktı oğlum?" Sesi titriyordu annemin. Benim ruhumu yakan alevlerin titremesinin yanında bir hiçti ama.
"BIRAKTI BENİ!" dedim avazım çıktığı kadar. "Bıraktı! Boşandık! Elif..." acı bir hıçkırık koptu ciğerlerimden. "Boşandık..."
"Ne!"
"BOŞANDIK!" dedim avazım çıktığı kadar. Elimle gömleğimin yakalarını çekiştirdim. "Bitti! Boşandık! Bıraktı beni!"
"Ne demek boşandık Baran!" Ablam atıldı koluma doğru ama kendimi geri çekmemle sendeledi. "Ne diyorsun sen?"
"Boşandık... İstediğiniz oldu." Adımlarımı tam annem ve hemen yanında duran halamın önünde durdurdum. "Bu evden gitsin diye uğraşıyordunuz ya. Gerek kalmadı. O beni kendi bıraktı. Sadece on dakika sürdü. On dakikada bitti. Bitti."
🔥
Sizce yeni bölümde ne olacak?
Biz iki ay sonra ne yaşayacağız?
Neden sonumuz geldi böyle?
Baran asıl o zaman ne yapacak?
Biz iki ay sonra nasıl bir Baran okuyacağız?
Peki ya Elif?
Tahminleri alayım
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🥰
Sizi seviyorum Allah'a emanet olun ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)
Dla nastolatków'Aradığın seni arayandır' İki ailenin düşmanlığını bitirmesine karşılık ortaya atılan iki can ve sonrasında yaşananlar... Yalanlar, ihanetler, sırlar, sevinçler, mutluluklar, aşk, intikam ve tutkuyla harmanlanmış bir hikaye. Elif Kamer Bozan, hayall...