50-BİTTİ RÜYA

15.1K 732 293
                                    

Merhaba hoşgeldiniz guzularıııım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Merhaba hoşgeldiniz guzularıııım

Nasılsınız iyi misiniz?

Ben yoğun bir süreç içindeyim biliyorsunuz bu aralar sağlık sorunlarıyla cebelleşmekteydik. Çok şükür iyiyiz. Toparlanma süreci içindeyiz. Bu yüzden de geçen hafta size maalesef bölüm atamadım. O yüzden kusura bakmayın. bunun şerefine yeni bölüm alıntısını hemen yarın göndereceğim size

Beğenmeyi ve bol bol hem de çok bol, en bol yorumu yapmayı unutmayın. Hepinizden en az on beş (15) yorum bekliyorum.

Yıldızlarım aydınlık satır aralarımız dolu olsun inşalllaaahh

Emre Fel- Veda Türküsü

Emre Fel- Öleceksek Ölürüz

Cem Adrian-Kül

Cem Adrian-Viran

Bulutlar vardı o gün etrafımda. Her zamankinden daha beyaz bulutlar. Mavi bir gök vardı. İçimi saran, göğsümü hafifleten. Ilık bir rüzgar vardı. Her hücreme mutluluğu yayan. Tutunduğum umutlarım vardı. Hep içimde parlayan.

İçimde delicesine çarpan bir organ vardı sonra. Yıllar sonra bana yaşadığımı haykıran. Ve o organı tümüyle dolduran o vardı. Beni tümüyle kendi yapan.

Mutluydum. Hiç olmadığım kadar.

Ama hayat hiç adil olmamıştı. Yani benim için.

Benim mutluluklarım hep kısa, hep yarımdı.

Kara bulutların bir anda dünyama çökmesi ise fazla sürmemişti.

"ELİF!" dedi geriden güçlü, sinirli ve kin dolu bir ses. Amcamın sesi. Sığındığım kolların arasından sıyrılırken bakışlarım öfkeyle bize bakan amcamı ve hemen ardındaki adamlarını buldu.

Sanki karşısındaki ben değilmişim gibi bakıyordu. Sanki bunca yıllık yeğeni, kardeşinin emaneti değilmişim gibi.

SAÇMALAMA! diye haykırdı içimdeki ses. Bir gün bile bu kafamda ani kurduğum senaryodaki gibi bakmamıştı bana. Ben onun için daima bir tehdittim. Ben onun için daima bir tehlikeydim. Ben onun daima bir huzursuzluktum.

Ben olduğum müddetçe hep diken üstündeydi. Çünkü biliyordu ki ben babamın yansımaydım onun için. Sevip sevmediğini bilemezdim ama benim varlığım ona hep bir huzursuzluktu. Bundan adım kadar emindim. Annemin, kardeşimin varlığı hep rahatsız ediciydi. Benden çekip aldıklarına karşılık elbet bir gün hesap soracağımı da biliyordu. Çünkü babam böyle yapardı.

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin