Merhaba hoş geldinizÖnceki bölüm için aldığım yorum ve mesajlara ithafen kısacık bir şey söylemek istiyorum;
Evet Arîn bizim kızımız değil. Olsun isteyenlerimiz çok fazlaydı farkındayım hikayenin gidişatı bu yönde ve ben bu kısımları yazarken de bebek onlarınmış ama sonradan olayı çevirmişim gibi yapmadım (bu kısma çok takılanlar vardı)
Elif Arîn'le çok ama çok iyi ilgilendi ama asla bir anne sıcaklığında yaklaşmadı ya da ona anne vurgusuyla asla hitap etmedi. Ama Arîn'e gözü gibi baktı o ayrı. Ayrıca ayrılığın üzerinden geçen zamanı bu bölümde çok net öğreniyorsunuz benden demesi
Ayrıca geçen gördüğüm ve beni bir iki gün bölüm yazmaktan alıkoyan bir yorum vardı.
Evet okunma kaygısıyla bu kurguyu yazıyorum, yazdığım her kelimenin karşılığını almak istiyorum, sizinle bir bağ kurmaya çalışıyorum ve en önemlisi emek veriyorum. Buraya hobi amaçlı başladım ama benim için bir hobiden daha fazlası haline geldi ve eğer bu platformdan önüme bir yol açılacaksa buna da asla hayır demeyeceğim.
Bu konuda beni eleştirmeniz en doğal hakkınız elbette buna kızmıyorum ama sırf heves kırmak için de yorum yapıyorsanız rica ediyorum yapmayın.
Üzgünüm, öyle ayılıp bayıldığınız, ne yazarsa okuduğunuz popüler yazarlardan değilim. Kendi çapımda kendi kurduğum dünyayı yazmaya çalışıyorum. Ve sizden de saygı bekliyorum.
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Şimdiden bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Şeker tadında bir bayram geçirmenizi temenni ediyorum.
Gazapizm- Unutulacak Dünler
Anıl Berke- Zor
Model- Mey'Bugün burada cumartesi. Ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını, geveze susuşlarını bile özledim. Bugün orada da cumartesi mi? Sen de beni benim kadar özledin mi?
🔥
Sular...
Buz gibi sular...
Teninden kayan, her bir zerresi yere düşmeden buharlaşan sular... İçindeki alevden mi yoksa öfkeden mi olan biten her şey. Peki ya zihnindeki ateş? Kendini kül eden, acı vere vere yanan ateş?
Sular niye söndürmüyor bu ateşi? Neden deva olmuyor bu yangına? Çaresi yok mu? Daha da mı harlanacak her damlada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)
Dla nastolatków'Aradığın seni arayandır' İki ailenin düşmanlığını bitirmesine karşılık ortaya atılan iki can ve sonrasında yaşananlar... Yalanlar, ihanetler, sırlar, sevinçler, mutluluklar, aşk, intikam ve tutkuyla harmanlanmış bir hikaye. Elif Kamer Bozan, hayall...