1

4.8K 282 304
                                    

Hoca kapıdan içeri girerken arkasından da uzun boylu, siyah saçlı ve maske takmış olan birinin girmesiyle hemen ona odaklanmıştı Atsumu. Çocuğu iyice süzdükten sonra da 'oha' diye geçirdi içinden. Bayağı iyi bir model getirmişti kadın.

"Merhaba arkadaşlar. Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi." diyerek çocuğu tanıtmıştı onlara. "Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak."

Sessizlik sürdüğünde kadın çocuğa dönüp "Sakusa, şu kapının arkasında hazırlanabilirsin canım." demişti. Çocuk başını salladı ve kadının işaret ettiği yere ilerledi.

Onu beklerken kalemlerinin ucunu kontrol etmişti Atsumu. Çizime başlamışken bölünmesini sevmediği için her şeyini önceden hazırlardı hep.

Kapı sesi geldiğinde başını kaldırıp gelen çocuğa baktı. Şaşırdığını belli etmemeye çalışsa da belli olduğunun farkındaydı. En azından kimse ona bakmıyordu da görmemişlerdi bunu şu an.

Çocuğun üstünde sadece boxer vardı ve fiziğinin güzel olduğunun farkındaymışçasına hiç çekinmeden yürümüştü içeri. Atsumu gözlerinin aşağı tarafa kaymasını engelleyememiş, üstüne bir de seslice yutkunmuştu.

"Sakusa'cığım, sana söylediğim gibi oturabilirsin."

"Maskemi çıkaracak mıyım?" Boğuk sesi görünüşüne fazlasıyla uyuyordu ve çok çekiciydi doğrusu..

"Evet lütfen." Sakusa bundan memnun olmadığını belli ederek maskesini çıkardı ve kapının yanındaki çöp kutusuna atıp ortaya geri döndü.

"Evet arkadaşlar. Ne yapacağınızı biliyorsunuz, başlayabilirsiniz." Kadın sandalyesine otururken Atsumu kalemi eline almış, tekrardan süzmüştü çocuğu. Burada mı okuyordu acaba? Öyleyse hangi bölümdeydi?

Bugün vücut şeklini çizse diğer derste detaylandırmaya başlardı. Yüzünü tabii ki de en sona bırakacaktı çünkü en çok zorlandığı kısım oydu.

Gerçi, vücudunu çizerken de zorlanacak gibi görünüyordu çünkü sürekli bakakalıyordu farkında olmadan. Bildiğin hayran kalmıştı çocuğa 10 dakika içinde.

"Başkası olsa olmazdı değil mi?" diye homurdanıp sesli bir nefes verdi. Daha az çekici birisi de olabilirdi Sakusa yerine. O zaman böyle zorlanmazdı.

Ders bitince Sakusa hiçbir şey demeden giyinip çıkmıştı. Atsumu birkaç saniye arkasından bakıp başını iki yana salladı dikkatini toplayabilmek adına.

Eşyalarını topladıktan sonra sınıftan çıkarken telefonunu alıp whatsapp'a girdi ve kardeşine yazdı.

Samu

Bak bi acil

Ne var

Sakusa Kiyoomi diye birini tanıyor musun

Hayır

Of

Suna'ya sorsana

Bana numarasını bulabilir miymiş

Sen niye sormuyorsun

Ne bileyim

Sevgilin değil mi

Yaz işte

İyi

Bir dakika

Kim bu Sakusa

Ve niye numarasını istiyorsun?

Mankenlik yapmaya geldi bugün

AŞIRI YAKIŞIKLI AQ

Yani numarası çok lazım

Tamam

Yavşak herif

Sus

Samu'dan gelecek yanıtı beklemeden telefonu cebine koyup yüzündeki sırıtışla ilerlemeye devam etmişti.

Hello it's me again

ATMAK İÇİN RAMAZANIN BİTMESİNİ BEKLEYEMEDİM AMA DONT WORRY SMUTU RAMAZAN BİTİMİNE DENL GEİTRCEM HAHDJAHXHA

heyecanlanmışım..

umarım bu kurgumu da seversiniz bebişlerim💞

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin