"Off! Bu ağrıyla nasıl derse gideceğim?!" diye sızlanırken Suna'nın arkasında olduğunu fark etmemişti ama arkasını döndüğü an şaşkınca bakmışlardı birbirlerine.
"Ne ağrısı? Düşündüğüm şey mi?" Bunu sorarken fısıldamıştı çünkü Atsumu gelip kendi söylemediğine göre onlardan saklamak istemiş olabilirdi.
Bakışlarını kaçırırken başını salladı olumlu anlamda. Onlara söylemeyi planlamıyordu ama şimdi biri öğrenmişti işte.
"Osamu hâlâ uyuyor. Otur da konuşalım."
Kahvaltılık gevreklerini aldıktan sonra karşılıklı oturdular. Suna meraklı gözlerle bakarken Atsumu sertçe yutkunup anlatmaya başlamıştı.
Çoğu şeyi anlatmasının ardından Suna hâlâ şaşkınca bakıyordu. Biraz silkelenip "bir saniye." diye mırıldandı. Söyleyeceklerini düşünmeliydi.
"Doğrusu, böyle olacağını tahmin etmemiştim. Cidden çok tutarsız biriymiş. Bunun devamında da böyle olmaya devam ederse kötü olabilir."
"Devamı olacak mı sence?"
"Sence olmayacak mı?" Atsumu umutsuzca başını eğdi. "Ben...bilemiyorum. Benden hoşlandığını düşünmüyorum, sadece sevişmek için kullandık birbirimizi."
"Ama sen ona karşı bir şeyler hissediyorsun."
"Ondan da emin değilim ki!"
"Yani bence öyle ama onun hisleri yoksa ve sadece fiziksel bir zevk için yaptıysa bunu..bence ona yazmamalısın."
"Ama..." Derin bir nefes alıp başını salladı. "Haklısın. Bu şekilde kullanılmak istemiyorum." Birkaç saniye durduktan sonra yine konuşmuştu. "Ama çok kararsızım Suna. Bak, hem kaba davrandı hem de iyi. Hatta eve bile bıraktı dedim ya. Beni sadece kullanmış olsa bunu yapar mıydı?"
"Şey, bilemiyorum."
"Off! Düşünmek istemiyorum ben ya!"
"Sürekli düşünme zaten, kendine yazık. Düşün ama boş zamanlarında."
"Demesi kolay tabii."
"Bir şekilde yapman lazım. Kaptırma kendini."
"Deneyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir