"Sen iyi bir çalışmaydın. Merak etme, sonra tekrar buluşacağız." Atsumu'nun önündeki çizimle vedalaşmasını şaşkınca izliyordu Sakusa. Sergiye alınacağı için hocasına vermek zorunda kalmış ve buna üzülmüştü. Hem, kimsenin Sakusa'yı böyle görmesini istemiyordu.
Eşyalarını toplarken yanındaki iki kızın "ya keşke bitmeseydi." demesini duyup başını kaldırmıştı. Evet Sakusa fazla yakışıklı olduğu için onu beğenmeleri normaldi ama tabii ki de buna göz yummayacaktı.
Sakusa çoktan giyinmiş olduğu için kapının önünde beklerken eliyle gelmesini işaret ettiği için Atsumu'nun yanına ilerlemişti.
"Bebeğim, şunu bir tutar mısın?" Kızların duyduğundan ve baktığından emin olduktan sonra Sakusa'nın eline tutuşturduğu çantayı geri almış ve yanağına hızla bir öpücük kondurmuştu. "Teşekkür ederim."
Sakusa da kızlar gibi şaşkınken Atsumu bir zafer kazanmışcasına gülümseyerek "hadi gidelim." dediğinde kızlara da bir bakış atmıştı.
"Niye öyle bir şey yaptın?" Atölyeden çıktıktan birkaç saniye sonra kendisine yöneltilen soruyla kaşlarını çattı. "Ne yapmışım?"
"O çantayı tutmama gerek yoktu."
"Evet yoktu."
"E niye öyle yaptın o zaman?"
"İnsanların içinde seni öpmemden rahatsız mı oldun?" Böyle olduğu düşüncesi bir saniyede bütün modunu değiştirdiği için suratı asılmıştı.
"Öyle bir şey demedim."
"İyi. Yanımdaki kızlar sana sulanıyordu." dediğinde Sakusa'nın gülüşünü duydu ama maskesinden dolayı kıvrılan dudaklarını görememişti. Oysa ki gülümsemesini görmeyi çok seviyordu.
"Kıskandın mı?"
"Tabii ki kıskandım gerizekalı."
"Ama kıskanmana gerek olmadığını biliyorsun. Sen varken onları umursar mıyım sence?"
"E tabii kutsal Miya Atsumu varken onlara bakmazsın ama..istemsizce oldu işte." Sakusa tekrardan gülüp bir anda elini tuttu sevgilisinin. "Madem iki kişi öğrendi, şimdi herkes öğrensin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir