11

2.1K 254 89
                                    

"Evet işte. Mal gibi hissettim çocukla konuşurken."

"Mal olduğun içindir." diye araya giren kardeşine önündeki buruşturulmuş peçeteyi atıp Suna'ya baktı. "Çok mu umutsuz?"

"Doğrusu bilemedim şimdi. Yani, ilgilenmiyor olsa seninle tekrardan konuşmazdı. Hem de kendi isteğiyle."

"AMA BAK ŞU AN UMUTLANIYORUM."

"Dediğim her şeye umutlanacaksan bu riski almak istemiyorum ben."

"Tamam tamam."

"İstiyorsan yazmaya devam et. Ama dediğim gibi, çok kaptırmamaya çalış kendini. Olur mu?" Üzgün bir çocuk gibi başını sallayıp bir dilim daha pizza aldı Atsumu.

"Bence git çocuğa de ki gel seni bi si-" Ağzı Suna tarafından kapatıldığı için bitirememişti cümlesini. "Saçmalama Osamu. Aklına böyle bir şey sokma, ne yapacağı belli olmaz."

"Lan bu kadar da gömmeyin ama beni."

"Haklı değil miyim? Aklına eserse gidip öyle bir şey deme ihtimalin de var."

"Doğru..AMA HAYIR YA O KADAR DA SALAK DEĞİLİM."

"Öylesin." Atacak peçetesi kalmadığı için dil çıkarmakla yetinmişti bu sefer. Osamu da el hareketi çektikten sonra pizzasına verdi dikkatini.

"Aslında fena fikir değ-"

"Atsumu!" Çocuk gülüp başını iki yana salladı. "Şaka yapıyorum be."

"İyi. Kusura bakma ama sağın solun hiç belli olmuyor, korkuyorum yapacaklarından."

"Kendime hakim olmaya çalışırım." Göz kırpmasıyla bacağına tekme yemesi bir olmuştu.

"ACIDI PİÇ! NİYE VURDUN?!"

"Sevgilime göz kırpma yavşak herif."

"Ya bir siktir git ben burada ne anlatıyorum sen bana ne diyorsun! Sevgilinde gözüm var gibi mi görünüyor amına koyayım?!"

"Osamu cidden, abartma."

"Ama aşkım, şaka yapıyordum." deyip sırnaştı sevgilisine.

"Biliyorum ama yapma."

"Peki." diye mırıldandığında Atsumu sırıtıp "hanımcı" diye dalga geçmişti hemen. Onun Suna'ya hiçbir şekilde hayır diyememesiyle dalga geçmeyi çok seviyordu.

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin