Aslında akşam atarım diye düşünmüştüm ama bekleyen varsa diye..
Sakusa belindeki havluyla odaya girdiğinde yatağın ucuna oturmuş olan çocuğa baktı, ama garip hissetmişti onu böyle görmesiyle. Az önceki hâlinden daha farklı görünüyordu.
Yorgunluktan olabileceğini düşündü çünkü hiçbir şey olmamıştı böyle durgunlaşmasını sağlayacak. Yine de sormak istediği için yanına oturdu.
Onun çıktığını fark etmediği için yanına oturduğunda irkilmişti Atsumu. Yorgun gözleriyle birkaç saniye baktıktan sonra önüne döndü tekrardan.
"Atsumu, bir şey mi oldu?" İlgili sesi kulaklarını doldururken elini de bacağında hissedince tekrar bakmıştı ona. "Hayır. Yok bir şey." dese de yüzü aynı şeyi söylemiyordu, o yüzden "emin misin?" diye sordu Sakusa.
"Hm hm. Yorgunum sadece." Olabildiğince ikna edici şekildr söylemeye çalışması işe yaramış gibi görünüyordu çünkü Sakusa başını sallayıp yanından kalkmış ve dolabına ilerlemişti.
Düşüncelerinin saçma olduğunu bildiği için konuşmak istememiş olsa da aynı zamanda söylemek ve Sakusa tarafından rahatlatılmak istiyordu. O yüzden boğazını temizleyip "aslında.." diye mırıldandı.
"Ne? Devam et hadi." derken boxerını giyip tekrardan oturmuştu yanına.
"Aklıma bir şey geldi. Saçma ama-"
"Seni üzüyorsa ne kadar saçma olsa da dinlemek isterim biliyorsun."
"Sen böyle davranınca aptal gibi hissediyorum." Belki onun farkında bile olmadığı bir şeyi düşünerek kendini üzmesi cidden aptal gibi hissetmesine neden olmuştu.
"Nasıl davranınca?"
"Kibar, ilgili falan."
"Seni aptal gibi hissettirmesinin nedeni ne?" Elini çocuğun çıplak omzuna koyup yüzüne yaklaştı.
"Düşündüğüm şey yüzünden. Şey, belki hatırlamıyorsundur ama..ilk seviştiğimizde birkaç kez susmamı söylemiştin bana. Benden rahatsız olduğunu düşündüm. Bir de ne bileyim, biraz hissizdin." Bunu anlatmak utanç verici olsa da başlamıştı artık, yarıda kesemezdi.
"Ondan sonra biraz aklıma takılmıştı ama aramız gittikçe iyi olunca unutmuştum. Şimdi yine bir anda geldi aklıma, neden bilmiyorum."
"Hey, bana bak." Elini çocuğun çenesini götürüp kendisine bakmasını sağladı. "İlk seviştiğimizde sana karşı böyle hissetmiyordum. O zaman ne hissettiğimi de bilmiyordum aslında."
"Ona rağmen benimle seviştin?"
"Belki doğru değildi ama sonra hislerimi anlamama yardımcı oldu." Birkaç saniye bekledikten sonra devam etti. "O günkü davranışlarım için özür dilerim, seni üzmek istemezdim. Ama bak artık öyle davranmıyorum değil mi?" Atsumu başını sallayıp onayladı sorusunu. Artık öyle olmadığı için aptal gibi hissetmişti o günü düşündüğü için zaten.
"O yüzden kafana takmana gerek de yok. Tamam mı?" Cevap vermek yerine omzuna başını koymuştu. Sarılmak istiyordu ama henüz yıkanmadığı için sormamıştı bile.
"Gidip yıkanacağım."
"Tamam. Açsan yemek söyleyeyim."
"Değilim ama..biraz yatsak olur mu? Çok yoruldum." Sakusa hafifçe gülümseyip başını salladı. "Olur tabii."
15 dakika süren banyosundan sonra çıkıp boxerını giymiş ama diğer kıyafetlerini giymek istemediği için Sakusa'nın dolabına ilerlemişti.
"Tişört alabilir miyim?" diye sordu sigarasını içen çocuğa. "Sormana gerek yok."
Altına bir şey giymeyeceği için en uzun tişörtü alıp geçirmişti üstüne. Kalçasının biraz aşağısına gelmesi onu hem tatlı hem de aşırı çekici gösteriyordu.
"Atsumu, yorgunum deyip beni baştan çıkarmaya mı çalışıyorsun?" demişti çocuk onu gördüğü an. Atsumu istemsizce gülerek "kesinlikle hayır." diye yanıtladı sorusunu. Cidden hiç hâli yoktu şu an ama tabii Sakusa'yı baştan çıkarma fikri de hiç fena gelmiyordu.
İyice küçülen sigarasını küllüğe bastırıp ortasındaki boşluğa attıktan sonra ayağa kalktı ve sevgilisine baktı tekrardan. Cidden hiç uğraşmadan bile nasıl böyle güzel görünebildiğini merak etmişti.
Yatağa girdiklerinde hemen çocuğun kolunun altına girmişti Atsumu. Tek elini karnını üstüne koyup yanağını da göğsünün kenarına yasladı. Böyle yatmayı seviyordu.
"Uyuyacak mısın?"
"Uyuyabilir miyim?" Sakusa çocuğun saçına bir öpücük kondurup "uyu." diye yanıtladı onu.
"Sakusa.." Çocuğun karnındaki parmaklarıyla daireler çizerken başını hafifçe yana çevirip dudaklarını bastırmıştı bedenine. "Seni seviyorum."
Duyduğu cümle gülümsemesine yol açarken koluyla çocuğa bastırıp kendine daha da sokulmasını sağladı ve saçlarına bir öpücük kondurdu. "Ben de seni seviyorum."
Sakusanın karakter gelişimi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir