Dün atamadığım için üzgünüm
"Abla, iyisin değil mi?"
"İyiyim iyiyim. O kadar içmedim ben. Hem odama gidip yatacağım zaten."
"Tamam. İyi geceler o zaman."
"İyi geceler." Sakusa kucağında uyuyan çocukla beraber odasına gidip yavaşça bırakmıştı onu yatağa. O kadar içmesinin üstüne sızmıştı tabii.
"Anasını satayım geldi kaldırdı şunu, sonra da uyudu." diye homurdanırken üstündeki kıyafetlerden kurtulmuş ve banyoya ilerlemişti. Atsumu'yu oradan çıkarmaya çalışırken bir sürü insana değdiği için pis hissediyordu kendini.
Sıcak su başından aşağı akarken içeride yatan çocuk aklına geldiği için gözlerini yummuştu. Onu düşünerek mastürbasyon yapmak istemiyordu, bu liseli bir ergen gibi hissettirirdi ve liseli bir ergen olmak hoşuna gitmiyordu. Kendi kendine inmesini bekleyecekti o yüzden.
Yıkanması bitmek üzereyken bile inmediği için oflayıp eliyle alnına vurmuştu. Cidden yapmak istemiyordu.
Ki yapmasına da gerek kalmamıştı. O daha çıkmadan Atsumu uyanmış, Sakusa'nın yıkandığını anlayarak banyoya girmişti. Duşakabinin kapısını bir anda açınca korkmuş gözlerle ona baktı çocuk.
Hâlâ sarhoş olduğu kıyafetleriyle birlikte suya girmiş olmasından belliydi ve girdiği an elini Sakusa'nınkine atmıştı. Sakusa inlemesine hâkim olamazken suyu kapatıp çocuğun daha fazla ıslanmasını engelledi.
"Hâlâ inmemiş." diye mırıldanırken elini çocuğun ensesine atıp dudaklarını birleştirmişti. Aynı zamanda elindeki şeyi okşuyordu ve bu Sakusa'nın nefesini kesiyordu adeta.
"Üstümü çıkarır mısın?" Yarı açık gözlerini yüzüne dikerek konuştuğunda sertçe yutkunmuştu. Şu an öyle seksi -ve tatlı- gözüküyordu ki..
"Kollarını kaldır." Vücuduna yapışmış tişörtü hızlıca çıkardıktan sonra pantolonuna götürdü ellerini. O sırada Atsumu da ellerini çocuğun omzuna koyup gözlerini kapatmıştı.
O da üstündeki her şeyden kurtulduğunda çocuğa arkasını dönüp ellerini duvara koymuş ve hafifçe eğilmişti. Şu an sarhoş olduğu için yapıp yapmamak arasında kalsa da çocuk öyle beklemeye devam ettiği için parmağını deliğine yerleştirdi.
Sadece bunu yaptığında bile büyük bir mide bulantısı hissedip çocuğun elini iterek duşakabinden çıkmış ve tuvaletin önüne eğilmişti Atsumu. Öğürme sesi içeride yankılanırken yüzünü buruşturdu çocuk. Kusan birini görmek pek tercihi değildi doğrusu.
"Hey, gel buraya." Çocuğu koltuk altlarından tutup ayağa kaldırdı ve "ağzını yıkamalısın." diye de ekledi.
Ağzını yıkadıktan sonra onu banyodan çıkarıp üstünü giydirmiş ve yatırmıştı. Kendisi de üstünü giydiğinde uyuyan çocuğa baktı. O kadar içmesine gerek yoktu, şimdi kalkınca büyük bir baş ağrısı çekecekti.
Yapacak bir şey bulamayınca ve biraz da uykusunun geldiğini hissedince gidip yanına uzanarak arkasını dönmüştü.
.
Gözlerini açtığında belinde hissettiği kollarla hafifçe arkasına dönüp kendine sarılmakta olan çocuğa baktı. Hâlâ uyuyordu ve uyurkenki yüz ifadesi çok güzeldi.
"Sakusa?" Uykulu hâlde mırıldanmasıyla gülümseyip "efendim bebeğim?" diye yanıtladı onu.
"Başım ağrıyor."
"Biliyorum. Sen yatmaya devam et, ben ağrı kesici getireyim." Kalkmaya yeltendiğinde Atsumu engellemişti bunu. "Gitme, biraz daha yat."
"Ama ilaç içmen kazım."
"Çok az daha." Başını göğsüne yaslayıp gözlerini kapattı tekrardan. Onunla uyumayı çok sevdiği için hiç istemiyordu gitmesini.
"Uyudun mu?" Sorusunu başını hareket ettirerek yanıtlanamasından sonra "kalkıyorum o zaman." deyip Atsumu'yu üstünden kaldırarak doğrulmuştu.
"İlacını verdikten sonra kahvaltı hazırlarım. Ne yemek istersin?"
"İstemiyorum bir şey."
"Benim hazırladığım şeyleri yemeyecek misin yani?"
"Azcık yerim, sırf sen yaptığın için." diye mırıldanınca gülümsedi Sakusa. "Güzel. Bekle şimdi ilaç getiriyorum."
Beklediğiniz gibi çıkmadı dimi hahdkahdha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir