46

1.5K 160 120
                                    

Dün akşam 45'i atmıştım ama bildirimi bazılarına gitmemiş sanırım, onu atlamayın

"Şimdi nereye gidiyoruz?" diye sorarken Atsumu'nun kendini çekiştirmesine izin veriyordu Sakusa. İlk kez bir şeyler yapmak için dışarı çıkmışlardı birlikte.

"Eve."

"Eve mi?"

"Evet. Keiko-san'ı almamız lazım."

"Bunun bizim randevumuz olduğunu sanıyordum."

"Öyleydi zaten. Yemek yedik ve sinemaya gittik. Şimdi Keiko-san da biraz eğlensin diye onu da alacağız." dediğinde gülümsemeden edemedi çocuk. Sevgilisinin ablasını böyle düşünmesini seviyordu.

"Sonra ne yapacağız peki?"

"Sen bize şoförlük yapacaksın."

"Ha? Kim karar verdi buna?"

"Kutsal Miya Atsumu."

"Peki ya Sakusa Kiyoomi bunu kabul etmezse ne olacak?" Atsumu ona bakıp gülümsedi. "Eder eder."

.

"Ben neden sizin şoförünüz oluyorsam!" diye homurdanan çocuğa bakıp dudak büzdü Atsumu. "Ben araba sürmeyi bilmiyorum."

"Bebek gibisin."

"Ama seviyorsun bunu." Çocuğun maskesini indirip dudağına hızla bir öpücük kondurduktan sonra kapıyı açıp az önce içeri girmiş olan kızın yanına oturmuştu.

"Ee, nereye gidiyoruz?"

"Hiçbir yere." Aldığı cevapla arkasına dönüp "ne?" diye sordu Sakusa.

"Belirli bir yere gitmiyoruz. Sadece..sür işte." diyerek güldüğünde Sakusa da hafifçe gülüp "iyi." diye yanıtladı onu ve önüne dönerek anahtarı çevirdi.

Yaklaşık yirmi dakikadır yoldalardı ve Atsumu'yla Keiko bu sürede bağıra bağıra şarkı söyleyip kendi kendilerine eğlenmişlerdi. Şu an şoför olmaktan şikayetçi değildi Sakusa, onların eğlendiğini görmek hoşuna gidiyordu.

Atsumu önce başını, sonra vücudunun bir kısmını camdan çıkarınca Keiko da aynısını yapmış, saçlarının rüzgardan dolayı arkaya uçuşmasına izin vermişti. Kocaman gülümsemesi ve yüzüne yansıyan ışıklarla mükemmel görünüyordu.. (Keikoya aşık olma paragrafı)

İkisinin yaptığı tehlikeli şeyden dolayı hızını azalttığı için Atsumu hemen itiraz edip "yavaşlamasana!" diye bağırmıştı.

"İçeri girin, yaptığınız şey tehlikeli." Bir anne edasıyla dediği şeye güldü ablası. "Kiyoomi, buranın annesi benim ve buna iznim var."

"Aman ne anne." diyerek hafifçe güldü çocuk. Ondan büyük olsa da çok kolay çocuklaşabiliyordu, o yüzden anne olan taraf genelde kendisi olurdu.

Birkaç dakika sonra Atsumu hissettiği mide bulantısıyla ağzını kapatmış, içeri sokmuştu bedenini. Sakusa onun ağzını tutmasından midesinin bulandığını anlayınca "iyi misin?" diye sordu hemen.

"Hm hm. Midem bulandı biraz."

"Kusma sakın."

"Kusmayacağım."

"İyi değilsen duralım?"

"İyiyim, gerçekten. Geçer şimdi."

O içeri girdiği için Keiko da içeri girip sesli bir nefes vererek arkasına yaslandı. Yüzündeki gülümseme hâlâ yerindeydi, bunu yapmak hoşuna gitmişti belli ki.

"Ee şimdi ne yapıyoruz?"

"Keiko-san'ın gitmek istediği bir yer yoksa geri dönelim."

"Emredersiniz." dediğinde Keiko kıkırdayıp "kenara çek de dönüşte ben süreyim." diyerek kurtarmıştı onu şoförlükten.

Yer değişmelerinin ardından Sakusa arkaya geçip Atsumu'ya baktı. "Geçti mi?"

"Geçti."

"Su ister misin? Torpidoda var."

"Gerek yok, teşekkür ederim." dedikten sonra Sakusa'nın bacaklarına bakıp "yatabilir miyim?" diye mırıldanmıştı. Çocuk başını sallayarak onayladı onu.

Bacağına yatmış çocuğun saçlarıyla oynarken ablasıyla göz göze gelince utandığını hissetmişti nedensizce. Kız ise gülümsemekle yetinip yola döndü, kardeşinin güzel bir ilişki içinde olması sevindiriyordu onu. Kendisi gibi boktan bir ilişki yaşamasını istemezdi..

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin