10

2.1K 246 118
                                    

Bir gün dayanabilmişti ama bugün dersi olduğu için yine karşılaşacaklardı ve onu gördükten sonra yazmadan duramayacağını biliyordu. Dayanabileceği yere kadar götürmeye çalışacaktı en azından.

Kalemi bacağına vururken kapı açılmıştı ama Atsumu kendini tutarak o tarafa bakmamıştı. Onunla göz göze gelmek istemiyordu şu an. Zaten birazdan bakmak zorunda kalacaktı..

Beş dakika bile geçmeden Sakusa tabureye oturduğunda sertçe yutkunup ona çevirdi bakışlarını. Yüzüne bakmamakta kararlıydı. Suna'nın dediği şeyi fazla ciddiye aldığı için daha dikkatli olmaya çalışıyordu.

Detaylandırmaları yapıyordu hâlâ. En alt kısmı bitmişti ve şimdi kalça kısmını ve üstünü yapacaktı. Dik dik bakmamaya çalışarak yapıyordu çizimini.

Sakusa gözlerini ondan ayırmamıştı bu süre zarfında. Çocuğun kendisine neden bakmadığına anlam verememişti doğrusu. Evet, yazmayacağını söylemişti ama bir de trip atıyor gibiydi.

'Çocukça.' diye geçirdi içinden. Çocukça davranışlardan hoşlanmazdı. Atsumu'dan da bu yüzden hoşlanmamıştı aslında. O fazla çocukça ve alaycı bir kişiliğe sahipti konuşmasına bakılınca.

Aynı şekilde durmak vücudunu ağrıtsa da katlanmak zorundaydı buna. Ara vermelerine 7 dakika kalmıştı. 7 dakika daha dayanabilirdi.

Karnının alt kısmını bitirmiş, üst kısmına geçmişti. Birazdan göğüslerini yapacaktı ve bu..dikkatini fazla dağıtacaktı. Zaten son iki derstir alttakine hakim olmakta zorluk çekiyordu ve şimdi de öyle olmasını istemiyordu. Modu düşük olduğundan dolayı şimdilik bir hareketlenme olmamıştı ama daha vardı dersin bitmesine. Bu sürede ne olacağını bilemiyordu.

Hocanın "ara veriyoruz " demesiyle başını istemsizce kaldırmış, çocukla göz göze gelmişti. Bir saniye bile geçmeden bakışlarını kaçırıp telefonunu aldı ve kapıya yöneldi. Burada kalmayacaktı tabii ki.


Dersin diğer yarısı da aynı geçmişti. Çocuğun yüzüne bakmaktan kaçınan Atsumu ve gözlerini ondan ayırmayan bir Sakusa vardı.

Ders bittiğinde ise çocuk rahatlamış bir şekilde nefes vermişti. Cidden ona bakmamak fazla zor gelmişti. Hem aslında konuşmak da istiyordu..Kendini ne kadar tutabileceğinden emin değildi.

Sakusa bugün daha hızlı giyinmişti çünkü sigara içmeyeli üç saati geçmişti ve bu kadar zaman geçmesi hoşuna gitmiyordu. Atsumu toplanırken çocuğun çıkıyor olduğunu görüp bir yere mi yetişeceğini düşünmeden edemedi.

Dışarı çıkıyorken kapının önünde dikilen çocuğu görünce duraksadı. Öyle aceleyle çıktığı için bir yere gittiğini düşünmüştü ama gitmemişti. Buradaydı.

Sessizce yanından geçmeye çalışmasına rağmen çocuk onu görüp adını söylerek durdurmuştu.

"Efendim?"

"Bana trip mi atıyorsun?"

"Hayır. Trip atılacak bir şey mi var?"

"Bilmem. Yüzüme hiç bakmadın da bugün." derken ağzındaki dumanı dışarı üfledi. Atsumu göz ucuyla baktığı için kaçırmamıştı bu görüntüyü. Fazla seksiydi...

"Temizlik hastaları sigara içebiliyor muydu?" Sakusa omuz silkti ve bir kere daha yerleştirdi sigarayı dudaklarına. Normalde sigara içmeyi hiç havalı bulmazdı Atsumu, ama Sakusa bunu bile güzelleştiriyordu sanki.

"Neyse, gitmeliyim."

"Peki." Görüşürüz bile demeden yanından ayrıldı. İlk kez yüz yüze konuşmuşlardı ve bu kalbinin hızlanmasına neden olmuştu bile.

Dün aslında üç bölüm atacaktım ama üçüncüyü unutmuşum o yüzden bugün üç hehe

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin