40

2.1K 172 337
                                    

Hey

İlk dersin kaçta

10:30

Güzel

Benim şimdi var, 9'da bitiyor

Sonraki 11'de

O yüzden

Buluşalım mı?

Olur

Bahçede bekle beni

Tamam

Mesajlaşmalarının ardından Atsumu dersine girmiş ve bitene kadar sabırsızca beklemişti. Şimdi çıkıp sevgilisini görmeye gidebileceği için çok mutluydu. Koşar adımlarla çıktı binadan ve oturacak boş bir yer buldu.

"Günaydın." Sakusa'nın diğer her şeyi gibi aşırı etkileyici sesini duyunca gülümseyerek başını kaldırdı ve "günaydın." diye yanıtladı onu.

"Rüyanda mı gördün de sabah sabah yazdın?"

"Hayır ama sevgilimle olmak istedim. Olamaz mı?" Sakusa hafifçe gülümseyip "olur." diye mırıldanmıştı.

"Gel yanıma." dediğinde Atsumu'nun yere koymuş olduğu gazetenin üstüne oturdu. Bunu düşünmesi hoşuna gitmişti.

"Kucağına yatayım mı?"

"Gelecek garip bakışları umursamıyorsan yat."

"Hiç umrumda bile olmaz." dedikten sonra çocuğun bacaklarına koydu başını.

"Hey, maskeni indirsene."

"Neden?"

"Buradan bakınca sadece masken görünüyor. Yüzünü görmek istiyorum." Çocuk maskesini indirip "böyle iyi mi?" diye sorunca kocaman gülümsedi Atsumu. "Evet, çok daha iyi."

Sakusa etrafı izlerken Atsumu da onu izliyordu tabii. Yanında böyle bir afet varken başka yere bakmak vakit kaybı olurdu.

"Gözlerinle yiyecekmişsin gibi hissediyorum."

"Afedersin ama çok yakışıklısın ne yapayım!" Çocuk erkeksi bir kıkırdamadan sonra dudağını ısırdı. "Bugün eve gelmek ister misin?"

"Soruyor musun bir de? TABİİ Kİ GELİRİM!"

"Sakin ol."

"Sakusa Kiyoomi'yle sevişeceğimi düşününce sakin kalamıyorum."

"Fazlasıyla yapmamışız gibi.."

"Şşş, yetmez. Hem bu sefer bir kerede durmayacağım."

"Yoruluyorsun, kendini zorlamana gerek yok."

"Bir şey olmaz."

"Olur."

"Olmaaz. Eğer yorulmamı sevmiyorsan altta olabilirsin ayrıca." Sakusa başını başka yöne çevirip güldü yine. "Hayır."

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin