Önceki bölümü atlayan varsa baksın geç saatte atmıştım
"Lan burada aşırı iyi gözüküyorlar! BENİM BUNU ÇİZMEM LAZIM!" Sakusa ve Atsumu salonda oturmuş, çekilen fotoğrafları inceliyorlardı. Atsumu'nun beğendiği fotoğraf Suna Osamu'yu öperken çekilmişti ve cidden çok güzeldi.
"Güzelmiş gerçekten."
"Bizi niye hiç çekmemişler ya! Saçma sapan insanların bile fotoğrafları var bizim yok!"
"Boşver, biz kendimiz çekeriz."
"Ama aynı şey değil." dedikten sonra derin bir nefes aldı. "Neyse, çok da önemli değil cidden."
Fotoğrafların hepsine baktıktan sonra ayağa kalkıp gerindi Atsumu. "Şunlar uyuyorken bir şeyler mi yapsak ya?"
"Benim de uykum var."
"Saat daha 11!"
"Ama uykum var.." Masum bakışlarına karşı koyamayacağını bildiği için oflayarak "iyi, uyuyalım." diye mırıldanıp odaya ilerlemeye başladı.
O yatağa girdiğinde Sakusa da odaya girip tişörtünü çıkarmıştı. Normalde kıyafetsiz yatmayı daha çok severdi, o yüzden öyle yapacaktı şimdi de.
Çocuğun yanına uzandığında Atsumu ona dönüp elini göğsüne koyarak "sıcak." diye mırıldandıktan sonra yanağını da bedenine yasladı.
"Saat daha 11 diyene bak. Uyuyacaksın bildiğin."
"Yatağa girince fark ettim yorgun olduğumu."
Atsumu'nun cümlesinden sonra odayı sessizlik kapladığında başını eğip çocuğun saçlarına bir öpücük kondurdu Sakusa. "İyi uykular."
"Sana da."
.
"Uhh! ÇOK TATLI!" Bağırmasından sonra başını yastığa gömerek gülmeye başlamıştı zor da olsa. İki gündür konuşuyorlardı Kita'yla ve her konuşmalarında daha da sevimli biri olduğunu düşünüyordu.
Sevimli olmasının yanında aynı zamanda kibar, olgun, yakışıklı ve düşünceli biriydi. Cidden, Keiko'nun karşısına çıkabilecek en iyi insandı ve kız bu şansı kaçırmak istemiyordu. En son yaşadığı boktan ilişkiden sonra gerçekten birlikte mutlu olabileceği birini istiyordu hayatında.
"Aşık oldum sanırım!" diye mırıldanırken sırt üstü yatıp ellerini karnına koydu. Kendini 17 yaşında gibi hissediyordu, sanki ilk kez biriyle konuşuyormuş gibi.
"Tamam Keiko, sakin ol." Kendini sakinleştirmeye çalışmasının ardından gülümseyerek gözlerini kapattı. Güzel bir uyku çekecekti bu mutlulukla.
O sırada Kita da salonda tek başına oturmuş, yüzündeki gülümsemesiyle kahvesini yudumluyordu. Keiko ile konuşmak ona da iyi gelmişti, onun gibi biriyle tanıştığı için mutluydu.
İlk gördüğü an ne kadar güzel olduğunu düşünmüştü, kişiliğinin de o kadar güzel olması mükemmel bir şeydi. Tanıdığı en kusursuz insan olarak bile adlandırabilirdi onu.
Ona çıkma teklifi etmeyi düşünüyordu. Henüz iki gündür konuşuyor olmalarına rağmen kızın da kendisinden hoşlandığını hissettiği için karar vermişti buna. Güzel bir plan yapmak için düşünecekti şimdi.
Boş bir bölüm oldu ama neys..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir