48

1.8K 163 200
                                    

"Evi de toplamış, ŞU ÇOCUĞU YEMEMEM İÇİN TEK BİR SEBEP BİLE YOK!"

"Osamu'nun sevgilisi olması bir sebep olabilir."

"O şerefsiz kaptı mis gibi çocuğu. Neyse, benimki de mükemmel en azından." dediğinde Sakusa burnunu çocuğun boynuna sürterek "öyle mi?" diye mırıldanmıştı.

"Evet, öyle." Dudaklarının birleşmesi üzerine elini sevgilisinin ensesine atıp kendine bastırdı Atsumu. Onun her şeyine öylesine bağımlı olmuştu ki, birkaç gün ara vermek bile içinde büyük bir özlem yaratıyordu.

"Odana geçmeyecek miyiz?" diye fısıldarken dudaklarını bir saniyeliğine ayırdı Sakusa.

"Biraz burada duralım, sonra geçeriz." derkenki istekli bakışlarından odaya kadar bekleyemeyeceğini fazlasıyla belli ediyordu. Sakusa'nın pantolonunun düğmesini açarken çocuğun sertçe yutkunduğunu duyup gülümsemişti.

Dizlerinin üstüne çöktüğünde Sakusa gözlerini sıkıca yumdu. Bacaklarında garip bir his vardı, sanki onu taşımakta zorlanıyorlardı.

Çocuğun dilinin sıcaklığını hissettiğinde ağzından ufak bir inilti kaçmasına engel olamamıştı. Atsumu ise duyduğu şeyin memnuniyetiyle çocuğun hoşuna gideceğini bildiği şeyi yapmaya başladı.

"Atsumu, ah! Ç-çok iyi siktir- Ah!" Çocuğun inlemeleri kulağını doldururken dahasını da istediği için biraz daha zorladı kendini ağzına daha fazlasını almak için. O bunu yaparken Sakusa gelecek gibi hissedip ellerini çocuğun saçlarına atmıştı. "Dur yoksa geleceğim."

"Sorun deği-"

"Hayır, dur." demesiyle Atsumu ayağa kalkıp dudaklarını birleştirdi bir anda. O  böyle yaptığında Sakusa elini çocuğun pantolonundan içeri sokmuştu yavaşça. Parmaklarını kapatmış olduğu bacaklarını aralaması için kullanırken Atsumu hafifçe inleyerek dudaklarını ayırdı.

"Islandığına göre kayganlaştırıcıya gerek yok sanırım." diye mırıldanırken karşısındaki çocuk altındakilerden kurtulmuştu hızlıca.

"Böyle yaparsak acıyabilir."

"Umrumda bile değil." diye nefes nefese konuştuğunda istekliliği karşısında gülümsemeden edemedi Sakusa.

Bu sefer duvara yaslı olan Atsumu'ydu ve bacakları da Sakusa'nın beline dolanmış hâldeydi. Çocuk onu havada tuttuğu için henüz içine girmemişti ama Atsumu bunun için sabırsızlanıyor gibi görünüyordu.

Çocuğun penisini arkasına yerleştirdiğinde Sakusa tutuşunu gevşetip biraz aşağı inmesini sağlamıştı. "Ah! Biraz daha-" dediği an biraz daha serbest bırakıldığı için aşağı kaymış ve çoğunu içine almıştı. Gözleri kocaman açılırken "mmh." diye bir mırıltı çıktı ağzından.

"Odaya gidiyoruz." diyen sevgilisine itiraz etmeden daha da sıkı sarıldı ona düşmemek için.

Çocuğu yavaşça yatağa bırakırken hâlâ içindeydi ve bu Atsumu'nun dayanamayacak gibi hissetmesine neden oluyordu. Mırıltıları odayı doldururken Sakusa elini yanağına koyup görmekten asla bıkmayacağı yüzüne dikti gözlerini. "Çok güzelsin."

Dediği şey Atsumu'nun kalbinin deli gibi atmasını sağlarken çocuk eğilip bir öpücük de bırakmıştı dudaklarına. Bugün daha bir romantikti sanki.

"Bu sefer uzun sürsün." derken çocuğun içinden çıkıp üstüne eğildi ve göğüs ucunu dudakları arasına aldı bir anda. Yaptığı hareketle Atsumu kendini yatağa bastırırken hafifçe inlemişti de.

"Kıvranmam hoşuna mı gidiyor?"

"Evet, çok güzel görünüyorsun çünkü." dedikten hemen sonra penisini Atsumu'nunkine sürtüp çocuğun gözlerini yummasını izlemişti. "Hem uzun sürsün diyorsun hem- AH!" Parmağını bir anda içinde hissetmesiyle bağırmasına karşı koyamadığında Sakusa eğilip dudaklarına minik bir öpücük bıraktı ve "afedersin." diye mırıldandı.

Yavaşça çocuğun içine tekrardan girdiğinde Atsumu kalçasını kaldırıp bir mırıltı çıkarmıştı. O sırada Sakusa da çocuğun belini iki yanından tutup kendine çekti onu. Bu Atsumu'nun canını biraz yaksa da her zamanki gibi, acıdan çok zevk veriyordu.

Kalçasını indirmesine izin vermeden kendini içine iyice ittiğinde çocuğun gözleri kocaman açılmış, "ha-hayır orası olmaz!" diye itiraz etmişti çünkü bir saniyeliğine hissettiği şey bile gelmesine yol açacak gibiydi.

"Neden? Hoşuna gidiyor." derken aynı hareketi tekrarladı Sakusa. Tamamen içindeydi ve her an gelebilecek gibi hissediyordu ama çocuğu şu an ne kadar iyi hissettirdiğini bildiği için aynı hareketi yine yapmıştı.

"Ah! Lütfen d-dur! Geleceğim- ah!" Sakusa'nın itirazlarına karşılık pozisyonunu değiştirmemesi üzerine dayanamamış, inleyerek bırakmıştı kendini.

"Siktir Atsumu..gerçekten çok güzelsin." diye mırıldandı Sakusa çocuğun kızarmış yüzüne bakarak. Bu hâlde bile nasıl böyle güzel olabildiğine anlam veremiyordu.

"İçimde kal." diye mırıldandı çocuk elini sevgilisinin yanağına uzatırken. Sakusa eline bir öpücük bıraktıktan sonra başını salladı ve bedenini yavaşça çocuğun üstüne bıraktı. Birkaç saniye sonra içini dolduran sıcak sıvıyla tekrar inlemişti Atsumu.

"Tanrım.." diye mırıldandı Atsumu kesik kesik nefesler alırken. "Seni çok seviyorum."

Sakusa tek kolunun üstünde durup elini sevgilisinin yanağına koyduğunda halsizce gülümsedi Atsumu. "Biliyorum sen de beni seviyorsun." Çocuk buna güldükten hemen sonra dudaklarını birleştirip nefesi kesilene kadar öpmüştü sevgilisini. Ona ne zaman aşık olduğunu bilmese de şikayetçi değildi bundan. Atsumu'dan iyisini bulamayacağının farkındaydı.

6..

Biri Osamu ve Suna için smut istemişti ama bilemedim yazsam mı, ne diyorsunuz?

Bu arada belki yarın bölüm atamayabilirim haberiniz olsun

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin