14

2.1K 257 138
                                    

"Cidden seni kahve içmeye davet etmiş olmasına şaşırıyorum."

"Ne var bunda? Birinin benimle oturmak istemesi çok mu imkansız?" Agresifliğini hâlâ atamamıştı üstünden. Belki fazla tepki veriyordu isteği dışında oluyordu bu.

"Ondan demedim lan, triplenme hemen."

"Triplenmiyorum zaten!"

"Şey saçma geldi bana. Ondan hoşlanan biriyle arkadaş olmayacağını söylemesine rağmen arkadaş olmaya başladığınızı söylemesi. Hani madem olmam dedin, lafının arkasında dur. Ne diye umut veriyorsun ki." Suna'nın dediği şeyi başıyla onayladı.

"Değil mi? Benim kafamı karıştıran da bu zaten."

"Ya senden hoşlandıysa?"

"Hoşlanmadığını niye söylesin o zaman Samu?"

"Onu söyledikten sonra olmuştur belki."

"Of! Düzgün bir şey dese de oturup mal gibi düşünmek zorunda kalmasak!"

"Cidden he. Ben niye kafa yoruyorsam buna." Ayağa kalkıp buzdolabına ilerledi Osamu. Yine acıkmıştı ve yiyecek bir şeyler bakınacaktı.

"Makarna yiyecek olan var mı?"

"Yok."

"İyi, hepsini ben yerim."

Sevgilisinin her zamanki gibi aç oluşuna gülmüştü Suna. Bazen yemekleri kendisinden daha çok sevdiğini düşünse de Osamu bunu kesinlikle reddediyor, sonra yemek mi yesek diyordu. Her konusu geçtiğinde aynı şey olmuştu ve bunu hatırladıkça gülüyordu.

"Odama gidiyorum."

"Yatacak mısın?" Heyecanla konuşan Osamu'ya dönüp "niye?" demişti.

"Hiiç. Sordum öylesine."

"Yatacağım."

"Tamam."

Atsumu odasına gittikten sonra Osamu makarnasını hızlı hızlı yemiş, uyuduğundan emin olmak için odasına gitmişti. Tam da istediği gibi, hemen uyumuştu çocuk.

"Uyumuş."

"Çocuğundan gizli gizli sevişen bir çift gibiyiz." diyerek gülmüştü Suna.

"Ya uyanıkken sesimizi duyar diye tedirgin oluyorum ne yapayım?! Hatırlamıyor musun bir keresinde iki gün laf yapmıştı."

"Tamam demedim bir şey."

"O zaman...Gel buraya." Gülerek çocuğu kucakladı ve dudaklarını birleştirdi hızlıca. Suna bu hareketine kıkırdayarak bacaklarını çocuğun beline doladı ve kendini onun kontrolüne bıraktı.

Sevişin aşklarım sevişin

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin