24

2.2K 209 204
                                    

Dün 23. bölümün bildirimi birçok kişiye gitmemiş, o yüzden okumadıysanız bakın bebişler

Elindeki havluyla saçlarını kurularken yatakta yüz üstü uzanan çocuğa bakmıştı. Hareketsizdi, uyuya mı kalmıştı acaba?"

"Atsumu, uyuyor musun?" Kolundan dürtüldüğünde irkilerek gözlerini açtı çocuk. "Ha? Çıktın mı sonunda?" derken hafifçe gerinerek vücudunu çevirmişti. "O kadar uzun kaldın ki, içim geçmiş."

Sakusa tepkisine gülümseyerek dolabına ilerlemişken çocuk da kalkmıştı yataktan. Canının yine acıyacağını tahmin etmediği için hızlıca kalkmasıyla düşme tehlikesi geçirmiş ve bir küfür savurmuştu.

"Taşıyayım mı banyoya?" Dalga geçen çocuğa bakıp "dalga geçmesene be!" diye kızdı ve banyonun kapısını açtı. Sakusa ondan önce girdiği için şimdi sıcacıktı burası.

"Isıttığın için sağ ol." dedikten sonra hızla kapattı kapıyı. Hemen sıcak suyla yıkanıp rahatlamak istiyordu.

O yıkanırken Sakusa giyinip yatağın ucuna oturmuştu. Bugün Atsumu'yla konuşmalarının ardından tekrar buluşana kadar sorgulamıştı kendini ondan hoşlanıp hoşlanmadığı konusunda. O zaman bir cevap bulamamış olsa da şimdi bulmuştu sanki.

Kapıyı açtığı an yüzüne çarpan sigara dumanıyla birkaç kere öksürmüş, istemeden de olsa oturan çocuğun dikkatini üstüne çekmişti.

"Camı aç salak, gebereceğiz yoksa."

"Fark etmedim bu kadar dolduğunu." derken kalkıp açmıştı camı hemen. O sırada Atsumu kıyafetlerini almış, Sakusa'nın arkasını dönmesini işaret etmişti.

"Sanki görmedik."

"Olsun. Şimdi yine kalkar da üstüme çullanırsın falan. Götümü sağlama almam lazım." Dediği şey bir anda fazla komiğine gittiği için odayı dolduracak bir kahkaha atmıştı Sakusa.

"Merak etme ben senin kadar sapık değilim."

"Belli."

Hızlıca giyindikten sonra sesli bir nefes verip kapıya ilerledi. "Gidiyorum."

"Ben bırakacağım yine."

"Gerek-"

"İşim yok zaten, yürü hadi." Atsumu ilerlerken başını hafifçe eğip gizlemişti gülümsemesini. Daha sabah bile ona karşı aklı çok karışık olmasına rağmen şimdi pek öyle olduğu sayılmazdı. Bugün çok daha kibardı, susmasını da söylememişti hiç.

"Daldın yine."

"Ha? Yoo dalmadım."

"Belli." Dudaklarını birbirine bastırıp bekledi birkaç saniye. O sırada salona girmişlerdi.

"Atsumu, bir şey diyeceğim."

"Hı?"

"Sen duştayken ben biraz düşündüm."

"Ne hakkında?"

"Senden hoşlanıp hoşlanmadığım konusunda." Atsumu sertçe yutkunup gözlerini dikti çocuğa ve diyeceği şeyi bekledi.

"Sanırım hoşlanıyorum."

"Bundan emin misin yoksa ben söylediğim için mi?"

"Niye yalan söyleyeyim?"

"Götümü sevmişsindir." diyerek güldüğünda çocuk şaşkın bir hâlde baktı ona. Bu konuyu kafasına takmasına rağmen şimdi nasıl böyle alaya alabiliyordu?

"Tabii o da var." deyip ona ayak uydurduğunda çocuk da gülümsedi ve "gidelim hadi. Samu kendini annem sanıp sorguya çekiyor geç gidince." diyerek kapıya ilerledi.

"Senden bir tane daha olduğunu hayal bile edemiyorum."

"Benden bir tane bile yok zaten. Ben kutsal Miya Atsumu'yum, o ise sadece Miya Osamu."

"Çocuk gibisin."

"Yaşlı gibi olmaktan iyidir."

"Çocuklar salaktır."

"Yaşlılar da yaşlı." demesi üzerine Sakusa'dan 'ciddi misin?' bakışı alınca omuz silkmişti. Sakusa ilk kez onun gibi biriyle takılıyordu. Normalde bu tarz insanlar onu rahatsız ederdi ama Atsumu saçma bir şekilde etmiyordu..

Sakusa sürünsün diyen çok kişi vardı..sizi yüzüstü bıraktığım için özür dilerim ğhühühüüh
ama bölümleri çoktan yazdığım için değiştiremedim🥺

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin