"Beni dışarıda baştan çıkarmayı kesmelisin." diye arzu dolu sesiyle mırıldanırken yatağa yatan sevgilisinin üstüne eğilip dudaklarını birleştirmişti sabırsızca.
Daha 5 dakika önce evlerinin hemen iki apartman yanındaki markette alışveriş yapıyorlardı ve Atsumu raftaki şeye uzanma bahanesiyle Sakusa'nın önüne geçip kalçasını sürtmüştü bedenine. Sakusa da yaptığı şeyden dolayı kendini tutamamış, daha alışverişleri bitmese de hemen kasaya ilerlemişti. Sonra da eve gelmişlerdi işte.
"Ama hoşuma gidiyor."
"Benim de, ama yapmaman lazım."
"Böyle bir kural mı var?"
"Kimsenin bunu düşüneceğini sanmıyorum."
"Düşünselermiş." derken ellerini çocuğun omzuna koyup kendine çekti tekrardan dudakları birleşsin diye.
İkisinin de kesik nefesleri odada yankılanırken Sakusa tişörtünden kurtulup Atsumu'nun pantolonun düğmesini açmıştı hemen. Yaklaşık iki saat önce uyanıp duş almıştı çocuk, o yüzden şu an duş almalarına gerek olduğunu düşünmemişti.
Sakusa'nın parmağını göğüs ucunda hissettiğinde küçük bir mırıltı çıkarıp başını yatağa bastırmıştı istemsizce. Konu Sakusa olduğunda vücudu her seferinde hassaslaşıyordu sanki.
"Dünden dolayı biraz tahriş olmuş sanki." derken yumuşakça dudaklarını bastırmıştı biraz önce dokunduğu yere.
"Isırma demiştim sana."
"Üzgünüm. Çok acıyor mu?"
"Biraz." diye mırıldandığında tekrardan bastırdı dudaklarını Sakusa. Canını acıttığı için kötü hissediyordu.
"Ama sorun değil, geçer." Elini çocuğun yanağına koyup kendine bakmasını sağladıktan sonra gülümsedi. "Hem hoşuma gitmişti yaparken."
Sakusa erkeksi kıkırdamasından sonra çocuğu dudaklarından tekrar öpüp kendi pantolonundan kurtulmuştu birkaç saniye içinde.
"Omi, bir şey isteyebilir miyim?"
"Hm?"
"Üstte olayım mı? Bir kerecik.."
"Atsumu her üç sevişmemizden birinde bunu söylüyorsun bebeğim."
"Öyle mi?"
"Evet."
"O zaman daha da şerefsizsin, insan bir kabul eder lan!"
Çocuğun yüz ifadesine gülmesinin ardından "çok ayıp." diye mırıldanıp aşağı kaydırdı bedenini. "Dokunsam gelecek gibi durmana rağmen üstte olmak mı istiyorsun?"
"Dokunsan gelecek gibi de-" İtirazını bölen şey çocuğun dudağı olduğunda bağırır şekilde inlemişti bunu beklemediğinden dolayı. Cidden öyle hassastı ki, bir anda gelme ihtimali bile vardı.
"Ke-kes şunu." Bacaklarını kapatmaya çalıştığında Sakusa elleriyle tutup açık kalmasını sağlayarak birazını daha aldı ağzına. O sırada Atsumu kendini geri çekmeye çalışmış olsa da aslında hoşuna gittiği için ciddi anlamda kaçmaya çalışmamıştı.
"Ta-tamam yeter bak haklıydın cidden geleceğim yapma!" Tek nefeste söylediği cümleden sonra Sakusa gülerek çocuğun karnına çıkardı dudaklarını.
"Sıcaksın."
"Yanıyorum çünkü! İnsan bu kadar zorlanır mı be?!"
"Senin markette yaptığında sorun yoktu ama?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir