2

2.6K 260 423
                                    

"Hâlâ bulamadın mı?" Limonatasından bir yudum alırken sormuştu Suna'ya bakıp. Çocuk bayık bakışlarını telefondan ona çevirip "bekle biraz, sordum birilerine." diye yanıtladı onu.

"Sabret aç köpek."

"Sana ne be?"

"Hem numarasını bulunca ne yapacaksın sanki?"

"Ne yapabilirim Samu? Mesaj atacağım tabii ki."

"Cevap vereceğini nereden biliyorsun?"

"Sana tanımadığın bir numaradan mesaj gelse cevap vermez misin?"

"Veririm ama-"

"E sus o zaman."

"Atsumu, buldum."

"NE? AT HEMEN!"

"Atıyorum zaten."

Suna'nın gönderdiği numarayı hemen kaydederek whatsapp'a girdi ve öncelikle profil fotoğrafına baktı. Fotoğrafta bile maske vardı yüzünde. Neden maske takıyor olduğunu merak etmişti doğrusu.

"Şuna bak, kapattı kendini yine." diyerek Suna'yı dürtmüştü Osamu. Çocuk bir şeyle çok ilgilendiğinde dışarıya kapatırdı kendini. Kimseyi de duymazdı şimdi olduğu gibi.

'Ne yazayım?' diye düşünürken aklına gelen şeyle sırıttı ama bunu yapmak garip olacaktı. Ayrıca Sakusa böyle şeylere eğlenen birine benzemiyordu pek.

Kaç cm

Her ne kadar emin olamasa da yazmıştı tabii ki. Kaybedecek bir şeyi yoktu nasıl olsa. Şimdi tek yapması gereken cevap beklemekti.

"Ne oldu? Yazmadın mı?" diye sordu Osamu çocuğun telefonu masaya bıraktığını görünce.

"Yazdım tabii ki."

"Ne yazdın?"

"Sana ne?"

"Söylesene lan. O kadar numara bulduk sana."

"Aman, sen buldun sanki."

"Olsun. Söyle işte."

"Kaç santim olduğunu sordum." dediğinde Osamu 'sabır' dercesine iç çekip gülmüştü. "Gerizekalısın."

"Bayağı büyük görünüyordu. Merak ettim."

"Arsızsın."

"Sanki sen Suna'nınkinin kaç santim olduğunu bilmiyorsun." dediğinde Suna huzursuzca kıpırdanıp "bilmiyor tabii." diye mırıldanmıştı.

"Hı hı, inandım."

"Siktir git piç." Atsumu tam sırıtacakken gelen bildirim sesiyle heyecanlanıp hızlıca telefonu almıştı eline.

Ne?

Alttaki diyorum

Kaç cm

Ölçmedim

Ayrıca size ne?

Siz mi?

Resmi olmana gerek yoktu..

Sizi tanımıyorum

Yani var

Adımı söylersem resmiliği bırakacak mısın

Sanmıyorum

'Kaç cm' yazan biriyle konuşmayı ilerletmek istemem açıkçası

Ama bak

Üzüyorsun beni🥺

Bakın

Dalga geçmek için yazdığınız çok belli

Ama ben meşgulüm

Lütfen başka birisine yazın

LAN NEDEN BU KADAR KİBARSIN

Kendimi bok gibi hissettim sayende

Ve

Dalga geçmek için yazmadım

Cidden merak etmiştim..

Merak etmeye devam edeceksiniz o zaman

İyi günler

Ama

Ama bekle

Dediğim gibi, meşgulüm

Ayrıca sizinle konuşmak istemiyorum

Bu kadar açık olmasan da olurdu🥺

Yazdığı son şeyden sonra bir cevap alamayınca hafif eğlenir ama yine de üzgün bir tavırla karşısındaki iki çocuğa baktı.

"Ne konuştunuz?"

"Reddedildim galiba." Kardeşinin kahkahası kulaklarını doldururken kaşlarını çattı. "Ne gülüyorsun lan?! Suna seni reddettiğinde nasıl bir mala döndüğünü bilmiyoruz sanki!"

Bacağına yediği tekmeyle inlemiş, el hareketi çekmişti çocuğa. Osamu da dil çıkarıp kolunu sevgilisinin omzuna atıp kendine çekti onu. "Ama artık sevgiliyiz. Ağla."

"Bizim olmayacağımızı nereden biliyorsun?"

"Mesajlarını görürsem buna emin olabilirim."

"Al oku piç." Telefonu çocuğa uzattığında ikisi de ekrana dikmişti gözlerini. Hızlıca okuduktan sonra dalga geçer gözlerle Atsumu'ya baktılar.

"Bu konuşmanın devamı gelmez bak demedi deme."

"Kötüyü çağırmasana amına koyayım!"

"Çağırmama gerek mi var sanki? Şu hâline bak, gerizekalı gibi görünüyorsun."

"Tamam belki biraz...Ama bana ne! Tekrar yazacağım akşam."

"Engel yeme de."

"Sus Samu. Engel yersem dayak yersin."

"Sanki dövebilirsin de."

"Deneyelim mi?"

"Tartışmayın yine." diye mırıldanıp ikisini de susturmuştu Suna.

"Suna sen ne diyorsun?"

"Geleceği göremediğim için bir şey söylemeyeceğim. Ama bence şimdilik çok samimi davranmaya çalışmak yerine biraz medeni ol." dediğinde Osamu gülmüştü.

"Ben zaten medeniyim."

"Eh, pek belli olmuyor."

"Ne kadar kötü insanlarsınız." Dudak büzüp limonatasından bir yudum daha aldı ve saatine baktı. "Derse gidiyorum ben."

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin