27

1.9K 198 159
                                    

"Hassiktir bitti!" Bittiğini düşündüğü çalışmasına bakarken yüzündeki hatayı fark edince oflayıp "bitmemiş." diye homurdandı. Bunu düzeltmeye çalışırken daha da bok edeceğinden korkuyordu.

Ders bittiğinde o da neredeyse bitirmişti. Bir dersleri daha vardı tamamlamak için, o gün tekrardan bir bakar, belki daha da detaylandurmaya çalışırdı.

Herkes toplanırken Sakusa kalkıp onun yanına ilerlemişti yine. Tuvaldeki çizime baktığında gözlerinin kocaman açılmasına engel olamadı. Geçen sefer baktığında bu kadar güzel değildi ama şimdi...mükemmel görünüyordu.

"Beğendin mi?"

"Çok güzel olmuş." Birkaç saniye bekleyip devam etti. "Atsumu, bunu sonra bana vermelisin."

"Ne?"

"Bana ver. Çerçeveletip duvarıma asacağım."

"Kendi resmini mi? Narsist misin?"

"Sen çizdiğin için aptal."

"Oh-" Utançla gözlerini kaçırdı. "Sergiye giderse ondan sonra alırsın."

"Tamam."

"O değilde, bu resimlerden hiçbiri sergiye gitsin istemiyorum ya."

"Neden?"

"Sence neden? Sevgilimin vücudu sergilenecek, neyini isteyeyim bunun?" dediğinde Sakusa gülmüştü. "Kıskandın mı?"

Atsumu cevap vermeyince gülümseyerek yanından ayrıldı çocuğun. O giyinirken çocuk da kapıda beklemiş, sonunda birlikte çıkmışlardı atölyeden.

"Off omuzlarım çok ağrıyor! Bir daha mankenlik yapanın kafasını-"

"Masaj yapmamı ister misin?"

"Ne?"

"Derslerden sonra sana gidelim, masaj yaparım."

"Nedense aklından başka bir şey geçiyormuş gibi hissettim." dediğinde koluna bir yumruk yemişti. "Geçmiyordu! Ama senin geçiyor belli ki."

"Bilmem, geçiyordur belki."

"İyi. Altta olursan yaparız."

"Olmayacağımı biliyorsun."

"Ya ama bir kere!"

"Hayır."

"Lüüütfen."

"Hayır dedim."

"İğrenç bir insansın."

"Sağ ol."

"Yapmıyorum masaj falan, git geber omuz ağrısından."

"Ablama yaptırırım." Atsumu kaşlarını çatıp baktı ona. "Sevişmek için yine bana geleceksin nasıl olsa!"

"Doğru. Ama altta olmayacağım."

"Görürüz."

"Görelim."

Bölümler bugün geçe kaldı bekleyen vardıysa üzgünüm

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin