3 sene sonra
"Kiyoomi, ne kadar kaldı?"
"1.5 saat falan var. Niye?"
"Acıktım."
"Daha yeni yedin."
"Sadece ufak bir sandviç yedim. İki kişiye nasıl yetsin o?!" Kita'nın kucağından kalkıp karnındaki şişliğin kendini zorlamasına rağmen oturmuş ve oflamıştı.
"Bebeğim bir sonraki petrol istasyonunda durup bir şeyler alırız tamam mı?" diyen sevgilisine baktı. "Çikolata alalım."
"Tamam, ne istersen onu alırız."
"Tamamm!"
Sakusa gözlerini aynadan bakıyor olduğu ablasından ayırıp yanında oturan -daha doğrusu kıvrılmış hâlde uyuyan- Atsumu'ya çevirdi. Gece ikisi de pek fazla uyumadığı için çocuk dayanamayıp uyuyakalmıştı olduğu yerde.
Ona bakınca kendi yorgunluğunu da hissetmiş olduğu için esnemişti istemsizce. Evde olsa şu an uyuyor olurdu ama değildi maalesef.
"Kiyoomi-kun, istersen yolun kalanında ben süreyim. Yorgun görünüyorsun, gel dinlen biraz."
Normalde itiraz edecek olsa da şu an cidden bir saat de olsa dinlenmeye muhtaç olduğu için başını sallayıp kenara çekmişti arabayı.
Kızın yanına geçtiğinde gülümsediğini fark edip "ne oldu?" diye mırıldandığında "gece uyumadınız sanırım." diye bir yanıt aldığı için gözlerini devirmişti hemen.
"Diyen kişi de hamile olmasa."
"Cık cık cık, ablaya öyle denir mi?"
"Kötü bir şey demedim."
Keiko başka bir şey demeyince başını cama yaslayıp gözlerini kapattı. Uyumak için çabalamasına gerek bile kalmayacak gibi görünüyordu çünkü şimdiden yarı uyur hâle geçmişti.
15 dakika sonra bir petrol istasyonuna rastladıklarında Kita hemen arabayı park edip aynadan sevgilisine baktı. "Ben gidip bir şeyler alayım mı yoksa sen de gelecek misin?"
"Ben de geleceğim."
Kita indikten sonra hemen arka tarafa geçip kıza yardım etti inmesinde. Karnından dolayı hareketleri çok kısıtlanmıştı, bu yüzden bazı şeylerde yardıma ihtiyaç duyuyordu.
"Çabucak doğursam da şu ağrılarım geçse keşke." derken bel ağrısından dolayı duraksayıp gözlerini yumdu birkaç saniyeliğine.
"İki ay kaldı biliyorsun."
"İki ay çok uzun!"
"O sürede seni olabildiğince rahat ettireceğim, o yüzden endişelenme lütfen." dediğinde Keiko gülümseyip "biliyorum." diye mırıldanmıştı.
Markete girdiklerinde Keiko hemen çikolataların olduğu yere yönelince Kita da içecek bir şeyler almaya gitmişti. Birkaç su, Keiko için limonata ve kendisi için kahve aldıktan sonra kızın yanına ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir