45

1.5K 148 139
                                    

"Oha, bayağı iyi oldu." derken bitirmiş olduğu çizime tekrardan baktı. Okuldan geldikten sonra da bayağı uğraşmış ve şimdiye anca bitirmişti.

Düzgünce çektiği fotoğrafı Sakusa'ya gönderdikten sonra gelecek cevabı beklemeye başladı ama birkaç dakika geçmesine rağmen bir şey yazmamıştı. O yazana kadar bir şeyler atıştırmaya karar verip odasından çıktı.

Çikolatası bitmek üzereyken gelen bildirim yüzünden paketi hemen masaya bırakıp ekrana bakmıştı heyecanla.

Atsumu

Bu..

Çok güzel

Ciddi misin🥺

Evet

Cidden çok beğendim

🤧🤧

Attığı emojilere görüldü atılmasından birkaç saniye sonra Instagram'ından da bir bildirim gelmişti. Sakusa'nın onu bir göderiye etiketlediği yazıyordu.

Attığı şeye baktığında istemsizce gülümsedi. Instagram'a hiç birlikte fotoğraf atmamışlardı ama şimdi Sakusa onun çizdiği şeyi paylaşıp altına da 'yetenekli bir sevgilim var..' yazmıştı.

Telefonu eline alıp hemen rehbere girerek Sakusa'nın ismine tıkladı ve açmasını bekledi sabırsızca.

"Efendim?"

"PAYLAŞMIŞSIN!"

"Evet çünkü çok güzeldi."

"Lan ağlatacaksın beni!"

"Sakin ol."

"OLAMIYORUM ÇOK TATLISIN!" Kulağını Sakusa'nın gülüşü doldurunca kendisi de gülümsedi tekrardan. "Ne yapıyorsun?"

"Projem var demiştim ya, onu yapıyorum."

"Ha, meşgul ediyorsam kapatayım."

"Yok, konuşalım biraz."

"Tamam. AA BAK NE DİYECEĞİM!"

"Ne?"

"Samu'yla Suna evleneceklermiş!"

"Öyle mi? Sevindim onların adına."

"Off ben de! Zaten evli gibilerdi ama ne bileyim, yine de farklı bir şey olacak şimdi."

"Hı hı. Yani bence evlilik çok gerekli bir şey değil ama herkesin kendi tercihi tabii."

"Tüh, ben de sana soracaktım biz de mi evlensek diye." Sakusa'dan ses gelmeyine hafifçe güldü. "Şaka yapıyorum."

"Ah, tamam."

"O zaman sen benimle evlenmeyi düşünmüyordun?"

"Şey..dediğim gibi çok gerekli olduğunu düşünmüyorum. Sadece bir kağıt parçasına sahip olacağız."

"Doğru.."

"Sen üzüldün mü?" diye endişeyle sorunca o görmeyecek olmasına rağmen başını iki yana salladı Atsumu. "Üzülmedim saçmalama. Evlenmemize gerek yok, birlikte olmamız yeter."

"Üzüldün diye korktum bir an."

"Merak etme, hiç evlenme hayali kuran biri olmadım zaten." diyerek gülünce rahatlamış olduğuna dair bir nefes verdi Sakusa.

"Pazar günü bize gelmek ister misin?"

"Annenler gelmeyecek miydi?"

"Onlarla tanışman için dedim zaten." Atsumu birkaç saniye sessiz kaldı. Ailesiyle tanışacak olmak biraz heyecanlandırmıştı doğrusu.

"Şey, tamam. Gelirim."

"Güzel. Bebeğim şimdi kapatayım mı, devam etmem lazım."

"Tamam. Sonra konuşuruz."

"Görüşürüz!"

Pie sıkıldı yine

Taslaklar bitiyordur ama ben salak olup gün içindeki 3.bölümü atarım😌

Bitmesine az kaldı bu arada

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin