"Yine onunla mı konuşuyorsun?"
"Evett! Haftasonu buluşacağız."
"Abla..kendini çok kaptırmadın mı?" Çocuğun endişeli konuşmasıyla olduğu yerden kalkıp çocuğun karşısına oturdu. "Kiyoomi, biliyorum önceki olan şeyden dolayı endişeleniyorsun ama Kita çok farklı."
"Belli olmaz-"
"Sen zaten Atsumu-chan'a sormuşsundur nasıl biri olduğunu. Yanılıyor muyum?"
"Evet sordum ama yine de..ne bileyim."
"Oy oy sen büyüdün de ablan için mi endişeleniyorsun?" Bir anda iki elini de çocuğun yanağına koyup yüzünü büzüştürmesiyle kaşlarını çatıp geri çekilmişti Sakusa.
"Hey! Ellerini yıka önce!"
"Aa! Atsumu-chan dokunurken bir şey demiyorsun ama!"
"Onun ellerini 10 dakikada bir dezenfektanlıyorum çünkü." dediğinde hafifçe kıkırdamıştı kız. "Sana katlandığı için şanslısın."
"Temiz olmak katlanılacak bir şey değil."
"Onu kastetmediğimi biliyorsun."
"Hı hı. Odama gidiyorum, Atsumu'yu arayacağım."
"Selam söyle!"
Kıza bir şey demeden koltuktan kalkıp odasına ilerlemeye başladı. Aynı zamanda rehberden Atsumu'nun ismini bulup arama kısmına basmıştı.
"Atsumu, ne yapıyorsun?"
"Geçenki fotoğrafı çiziyorum."
"Hâlâ mı? Bugün üçüncü gün değil mi?"
"E oturup gün boyu bunu yapmıyorum ya! Hem çok güzel olması gerektiği için uğraşıyorum bu kadar."
"Bekle, görüntülü arayacağım." derken kapatıp whatsapp'a girmişti. Görüntülü aramasının nedeni çizimi görmek olsa da aslında Atsumu'yu da görmek istiyordu.
"Bak!" Çocuk aramayı yanıtladığı an çizimine çevirmişti kamerasını. Birkaç saniye bakmasına izin verdikten sonra ön kamerayı açıp önüne koydu telefonu.
"Olmuş mu?"
"Evet. Bitmemiş mi zaten o?"
"Detaylandırıyorum. Bayağı iyi olması lazım çünkü duvara asacağız!"
Sevgilisinin heyecanlı ifadesine bakakaldığı için bir şey dememişti Sakusa ve Atsumu bunu fark edip utançla "ne?" diye sormuştu.
"Ha, bir şey yok. Daldım sadece."
"Oh tamam. Bu arada, yarın dersin kaçta?"
"9'da."
"Uzun ara var mı?"
"12'den 2'ye kadar boşum. 2'de bir dersim daha var, sonra eve geçeceğim."
"Ben de 12'den 1'e kadar boşum. O arada takılalım."
"Tamam."
"Ahh! Boynum koptu böyle durmaktan!" derken geriye yaslanıp boynunu kıtlattı.
"Masaj yaparım yarın."
"Evde mi?" diye sırıttığında neyi kastettiğini anlasa da başını iki yana salladı Sakusa. "Ev dolu olduğu için idare etmelisin."
"Ama burası var!"
"Sırf sevişeceğiz diye insanları evden çıkarmak istemiyorum."
"Ya bir şey olmaz ki!"
"Olsun. Haftasonu annemler dışarı çıkacak galiba, o zaman gelirsin."
"Haftasonuna kadar bekleyeceğim yani? Ama bu haksızlık!"
"Nasıl haksızlık?"
"Ben sevişmek istiyorum." Mızmızlanmasına karşı gülmekten alıkoyamadı kendini Sakusa. "Sadece üç gün kaldı, sabret biraz."
"Üzdün."
"Bir şey olmaz."
"Ağlıyorum ama."
"Hayır ağlamıyorsun."
"Of Omi-Omi! Neyse gidiyorum ben, uyuyacağım."
"Cidden uyuyacak mısın yoksa kızdın mı?"
"İkisi de." dediğinde çocuktan yine bir gülme sesi gelmişti. "Peki, iyi uykular."
"Hı hı, sana da."
Kitap şu an nereye gidiyo aq
Bir iki bölüme bitireceğim ama ne yazacağımı bilmiyorum ve sanki çok boş bölümler oluyo gibi hissedip geriliyorum şu an off
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir