Yaklaşık 1 ay sonra
"Uhh ne zaman gelecek bunlar?!"
"Birazdan gelirler, sabret biraz."
"Ama gelsinler!" demesinden hemen sonra Osamu'yla Suna kol kola girmiş hâlde salona girip yere serilmiş uzun beyaz halının üzerinde ilerlemeye başlamışlardı. İkisi de siyah damatlık giymişti, tek fark Suna'nın göğsünün üstündeki küçük cebinde olan beyaz çiçekti.
"GELDİLER!"
"Yaaa çok tatlılar!" diyerek araya giren Keiko'ya bakıp başını salladı Atsumu. Cidden aşırı tatlı görünüyorlardı.
Yetkili kişinin yanına geldiklerinde durup adamın konuşmaya başlamasını beklerlerken Atsumu gözlerini ikisinden ayırmadan gözlerini silip ağlama taklidi yapmıştı.
"Çocuklarım evleniyor gibi hissediyorum." diye mırıldandığında Sakusa kıkırdayıp "evdeki anne Suna sanıyordum." demişti.
"Bana ne. Çok duygulandım şu an."
İkisi birbirlerine yeminlerini söylerken Atsumu istemsizce sevgilisinin elini sıkmıştı. Sakusa hafifçe eğilip yüzüne baktı çocuğun. Ağladığını sanmıştı ama neyse ki ağlamıyordu.
Kuzenlerinden biri yüzük kutusunu yanlarına getirdiğinde gülümseyerek yüzüklere uzandılar. Suna Osamu'nunkini takarken Osamu da Suna'nınkini takmıştı.
İkisi de adamın dediği şeyi dinlemiyordu, birbirlerine çok odaklanmışlardı şu an. Garip hissediyorlardı, her ne kadar çok uzun süredir birlikte olsalar da bu daha farklı hissettiriyordu sanki. Belki de ortamdandı.
Adamın konuşması sonlanınca Suna içerideki insanları umursamadan çocuğun dudaklarına bastırdı dudaklarını. Osamu onun hareketine gülerken elini tutmuş, kısa bir karşılık verdikten sonra geri çekilmişti.
"Üzgünüm ama..artık favori çiftim değilsiniz." diye mırıldanan Keiko'ya baktı Atsumu. "NE?"
"Onlar birinci sırada şimdi.."
"Keiko-san bunu bana yapamazsın." diye yakınırken kız gülüp "üzgünüm Atsumu-chan." diyerek ağlama taklidi yapmıştı.
"Çocuk musunuz?"
"Karışmasana Kiyoomi!"
"İyi, karışmıyorum."
Birkaç dakika sonra hafif bir müzik sesi doldurmuştu salonu. Suna ve Osamu onların yanına gelmek için yürümeye başlamış olsa da tebrik için durduran insanlar yüzünden henüz ulaşamamışlardı.
"Atsumu-chan!" diye heyecanla konuştu Keiko gözleri parlar şekilde. "Şu kim?"
"Hangisi?"
"Gri saçlı olan var ya."
"Aa Kita-san! Geldiğini görmemiştim."
"Arkadaşın mı?!"
"Takım arkadaşımdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir