"Lan elim ayağım titriyor, şuna bak!" Elini kaldırıp gösterdiğinde Sakusa gülüp bir anda parmaklarını birbirine kenetledi ve "geçer şimdi." diye mırıldandı.
"Normalde hiçbir boka heyecanlanıp gerilmem, şu hâlime bak."
"Ben sana dedim ama gerilecek bir şey olmadığını."
"E tabi öyle diyeceksin. Tamam zaten dediğin gibiydi ama ne yapayım elimde değil!"
"Sevdiler seni ama."
"Omi-omi, kutsal Miya Atsumu'yu herkes sever."
"Bu arada evde de söyledin de, Omi-Omi ne alaka?"
"Kiyoomi'nin Omi'si işte. Geçenlerde aklıma gelmişti ama söylemem garip olur diye söylemedim. Evde de Sakusa diyemezdim, o yüzden söyledim." Sakusa maskesinden belli olmasa da gülümseyerek "söylemeye devam et, sevdim." dediğinde parlayan gözleriyle ona baktı çocuk. "Tamam!"
"Ha bu arada, sen eve dönsene niye benimle geliyorsun?"
"Eve kadar eşlik ederim diye düşünmüştüm."
"Yani benim için fark etmez de, yorulma boşuna."
"Sizde biraz dinlenirim." diye imalı şekilde konuştuğunda dudaklarını birbirine bastırdı Atsumu. Dinlenmek dese bile aslında neyi kastettiğini çok iyi biliyordu.
"Suna'yı arayayım da evi boşaltsınlar bari." deyip güldüğünde Sakusa "şaka yaptım, bizim yüzümüzden evden çıkmak zorunda kalmasınlar." diye mırıldandı.
"Bir şey olmaaz."
"Emin misin?"
"Hm hm."
Atsumu Suna'yı ararken Sakusa onu izliyordu. Evdeyken çok tatlıydı utandığından dolayı. İlk kez bu hâline tanıklık etmişti ve fazlasıyla hoşuna gittiğini inkar edemezdi."Suna, senden bir şey isteyeceğim."
"Ne oldu?"
"Samu'yu alıp evden çıkabilir misin?"
"Neden?"
"Şey, biz geliyoruz da." dediğinde Suna'dan bir kıkırtı yükseldi. "Ne zaman geleceksiniz?"
"Yürüyoruz şimdi. 20 dakika sonra belki."
"Tamam, hallediyorum."
"Sen var ya, sen adamsın. Çok seviyorum seni valla."
"Abartma be."
"Abartmadım. Neyse kapatayım da sen hallet onu."
"Tamam, görüşürüz."
"Görüşürüzz!"
Yüzündeki sırıtışla çocuğa bakıp "halledildi." deyip yumruğunu uzatmıştı vurması için. Yumruklarını tokuştururken "ayıp oldu." demesiyle omuz silkti Atsumu. "Hiçbir şey olmaz, umursamazlar bile."
"İyi o zaman."
Atsumu'nun Sakusa'nın ailesiyle tanışmasını da yazmıştım ama çok saçma olduğu için sildim ve orayı sizin hayal gücünüze bıraktım hehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir