Atsumu yine banyodan çıkıp yatağa adımlarken Sakusa hemen sigarasını söndürüp ona dönmüştü. Geçen gün fazlasıyla iyi olduğu için sabırsızdı şimdi. Aslında pek bir şey yapmamışlardı bakıldığında, ama Sakusa bunu kesinlikle bir daha yapmak istemişti. Belki de Atsumu'nun büyüsüydü bu..
"Umarım yalan söylememişsindir acımadığı konusunda."
"Söylemedim merak etme." derken elini Sakusa'nın ensesine atıp kendine çekmişti çocuğu hızlıca. Dudakları sertçe birleşmiş olduğu için canı acısa da göz ardı etti.
"Sakusa, altta olmak ister misin?" diye fısıldamasına karşılık erkeksi bir şekilde gülmüştü çocuk. Bunu kabul etmeyeceğini bilmesine rağmen yine de umut edip sorması eğlendiriciydi.
"Hoşuna gitmedi mi geçen gün?"
"Gitti. Ama üstte olmak daha iyi."
Sakusa başını hafifçe iki yana sallayıp yatağın ucuna oturduğunda Atsumu'yu da kendine çekip kucağına düşmesini sağlamıştı.
"Şu havluyu çek şuradan." diye mırıldandığında Atsumu gülüp hemen yere attı vücudunu kapatan tek şeyi. Çocuk onu süzdüğünde utandığını hissetse de bunu hareketlerine yansıtmaması gerektiğinin farkında olduğu için yüz ifadesini sabit tuttu.
Sakusa boynundaki baskıyı arttırdıkça karnının kasıldığını hissediyordu. Ön sevişmeyi geçip hemen yapmak istese de Sakusa bunu seviyor gibiydi, o yüzden bir şey demedi.
Nefessiz kalana kadar öpüşmelerinin ve Sakusa'nın eliyle vücudunun neredeyse tamamına dokunmasının ardından "yapalım artık." diye fısıldamıştı. Cidden sabırsızdı.
Sırtı soğuk yatakla buluştuğunda Sakusa karşısında durmuş, kondom paketini açıyordu yine. Atsumu'yu öyle bir hâle getiriyordu ki sadece böyle dururken bile..
"Böyle mi duracaksın yoksa-"
"Arkamı dönmem." dediğinde dudaklarının kıvrılmasına engel olamamıştı çocuk. "Tamam, istemiyorsan dönme."
Soğuk sıvıyı çocuğa sürerken bile hafifçe kıvranması hoşuna gitmişti doğrusu. Onu kendisinin bu hâle getiriyor olduğunu bilmek..güzeldi.
Tek parmağını itmiş olmasına rağmen Atsumu kendini geriye bastırıp gözlerini yummuştu sıkıca. Henüz ses çıkarmak istemiyordu çünkü o zaman çok dayanıksız görünürdü çocuğa.
'Bu hâldeyken bile nasıl böyle görünebiliyor?' diye düşündü üstüne eğilirken. Kendinden geçmiş hâldeyken bile güzel görünebiliyordu..
"Atsumu, gireceğim." diye mırıldanmıştı biraz sonra. Çocuk gözlerini aralarken başını sallamıştı. Bunu yapmasını bekliyordu zaten.
"Sakusa-" İnlemesi her ne kadar fazlasıyla hoşuna gidiyor olsa da o anki duruşuna karşı koyamadığı için dudaklarını birleştirmişti Sakusa.
Geri çekildiğinde Atsumu tekrardan açtı gözlerini. Geçen gün dikkat edememişti ama şimdi görebiliyordu çocuğun ne kadar mükemmel göründüğünü. Bir tutam saç alnına düşmüştü ve bu ona kesinlikle ayrı bir hava katıyordu.
"Buraya gel." derken çocuğu kaldırıp kucağına oturtmuştu ve o an tam olarak girmişti içine. Atsumu kollarını çocuğun boynuna dolarken canının acısını göz ardı edip kalçasını da yavaşça hareket ettirmeye başladı. Artık inlemesini içinde tutamadığı için odada sesi yankılanıyordu.
"Atsumu.." Çocuğun inler gibi fısıldaması içini titrettiğinde başını boynuna doğru yasladı. Daha fazla dayanabilecek gibi hissetmiyordu, nefes bile alamıyordu doğru düzgün.
"Siktir!" diye mırıldanıp sesli bir şekilde inlemesinin ardından bitap düşmüş hâlde çocuğun kollarına bırakmıştı kendisini. Sakusa onu sırtından tutup yavaşça yatağa yatırdı.
"Biraz daha dayanabilir misin?"
"Hm hm."
Göğüs ucunda hissettiği parmaklarla istemsiz olarak yukarı kaldırmıştı vücudunu. Sakusa bu tepkisine gülümseyip hafifçe eğildi ve dudaklarının arasına aldı birini.
Sakusa içinden çıkmadan önce biraz daha bastırdığında inlemişti seslice. Hiç hâli kalmamasına rağmen alttaki yine sertleşmeye başlamıştı.
"İkinci turu istiyor gibi duruyorsun." Gülerek söylediği şeyin ardından kendini çocuğun yanına bırakmıştı. Atsumu ona dönüp elini göğsüne koyduğunda nefesini tutmuş, şaşkınca bakmıştı ona ama çocuğun gözleri kapalıydı.
"Atsumu?"
"Normalde hiç bu kadar yorulmazdım." diye uykulu şekilde mırıldanırken Sakusa gülümsemesine engel olamadı. Çok sevimli görünüyordu şu an.
"İlk kez sevişmediğini söyledin ama vücudun öyle demiyor."
"Sus."
"Sertleşmişken uyuyabilecek misin?" Atsumu omuz silkti ilk başta. Ama sonra aklına gelen şeyle çocuğun kulağına yaklaştırdı dudaklarını.
"Ben yatarken bir şey yapmak ister misin?" Fısıldaması arzu doluydu ve Sakusa bunu fazlasıyla hissetmişti. Normalde böyle bir şeyi yapmayı tercih etmezdi ama çocuk öyle etkisi altına almıştı ki onu...
"Bu ilk ve son olur ama."
"Oha cidden yapacak mısın?"
"İstemiyor musun?"
"İstiyorum ama...şaşırdım. Kabul edeceğini düşünmemiştim."
"İyi günüme denk geldin."
Atsumu gülerken Sakusa aşağı doğru kaymış ve tekrardan süzmüştü çocuğu.
Dudaklarını değdirmek üzereyken Atsumu başını kaldırmış ona bakıyordu. Göz göze gelmeleriyle sırıtıp "vazgeçtim" diye mırıldandı.
"Ne?!"
"Ağzımı kullanmayacağım."
"Mızıkçılık yapma!"
"Mızıkçılık mı? Çocuk musun?"
"Ama yapacağını söyledin!"
"Nasıl yapacağımı söylemedim."
Çocuğun tekrar konuşmasına kalmadan parmaklarıyla sardığı için kalçasını hafifçe havaya kaldırdı Atsumu. Elini yukarı aşağı hareket ettirdiğinde ise kulağını doldurmaya başlayan inleme sesleri hoşuna gittiği için gülümsemişti yine.
"Sakusa.." Kendinden geçmiş gibi görünmesine rağmen bir anda kalkıp "SAKUSA YA ELİNLE HARİKALAR YARAT YA DA AĞZINI KULLAN!" diye bağırınca Sakusa şaşkınlıkla bakmıştı. Onu bu hâle getirebildiği için keyifle güldü ve başını salladı. "Bir daha bağırırsan ağzını kullanan sen olursun."
Bu iki oldu hehe
Sakusa tutarsız bi göt..ama olsn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir