22

2.2K 216 235
                                    

"Bir sade kahve ve limonata lütfen." Sakusa'nın siparişi kendi yerine söylemesine gülümsemişti istemsizce. Aynı zamanda cüzdanını çıkarmış, adama parayı uzatmıştı.

"Ismarlasaydım."

"Gerek yok."

İçeceklerini alıp yine dışarıdaki bir masaya geçtiklerinde Atsumu gözlerini ondan kaçırıp başka yerlere bakmaya başlamıştı.

"Atsumu, oturmak isteyen sendin ama şimdi yüzüme bakmıyorsun. Bir sorun mu var?"

"Yok."

"Utanıyor musun yoksa?" diye hafifçe gülerek sorduğunda Atsumu kaşlarını çatmıştı. "İlk kez sevişmedim, merak etme."

"Pekii. Yine de iyi görünmüyorsun."

"Aslında..aklıma takılan bir şey var."

"Neymiş o?"

"Şimdi biz seviştik ya hani."

"Hmm?"

"Şey, tek seferlik bir şey miydi?"

"Tekrarlanmasını mı istiyorsun?" Eğlenen yüz ifadesine karşı biraz gerilmişti çocuk.

"O yüzden demedim. Diğer yönden bir şey-"

"Senden hoşlanıp hoşlanmadığımı merak ediyorsun hâlâ, değil mi?" Cevap vermek yerine başını sallamayı tercih etmişti Atsumu.

"Üzgünüm, buna tam olarak bir cevap veremeyeceğim. Yani, evet senden hoşlandım ama bu sadece fiziksel miydi yoksa duygusal bir yanı da var mı bilmiyorum."

Atsumu sertçe yutkunup başını salladı. Çok umutlanmamalıydı, böyle olacağı belliydi zaten.

"Eğer bu senin için bir sorunsa görüşmeye devam etmeyebiliriz." Bunu sorarken umursamaz mıydı yoksa onu düşündüğü için mi sormuştu anlayamadığı için dudaklarını birbirine bastırdı ve sessiz kaldı birkaç saniyeliğine.

"Doğrusu, seninle görüşmeye devam etmek istiyorum." diye mırıldanıp limonatasına dikti gözlerini. "Ama kendimi çok kaptıracağımdan korkuyorum."

Sakusa sessiz kalmıştı. Ne diyeceğini bilememişti açıkçası. O da Atsumu'yla görüşmeye devam etmek istiyordu. Bunun nedeninin duygusal mı yoksa sadece fiziksel mi olduğunu bilememek ise zora sokuyordu kendisini.

"Neyse, sorun değil. Her boku fazla düşünerek bir yere varamam nasıl olsa." Kendi modunu böyle değiştirebilmesi hayran kalınası bir şeydi gerçekten. Çok üzüldüğü zamanlarda bile kolayca yapabiliyordu bunu.

"Atsumu, hâlâ acıyor mu?" Arsızca sorduğu soru çocuğun sırıtmasına neden olmuştu çünkü asıl sormaya çalıştığı şeyi biliyordu. "Pek sayılmaz."

"İyi o zaman. Gidelim."

LÜTFEN SÖVMEYİN BANA BİLŞYORUM SAKUSA SÜRÜNSÜN İSTEDİNİZ AMA BÖLÜMLER ZATEN HAZIR OLDUĞU İÇİN DEĞİŞTİREMEDİM😭

Bi bölüm daha atmıştım ama sildim onu sonra atcam hehe

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin