12

2.2K 256 154
                                    

Geçen iki günün ardından yine atölyeye gelmişti Atsumu. Bu iki günde sadece akşamları yazmıştı Sakusa'ya. Çok konuşmamışlardı yani.

Önünde duran tuvale bakarken çocuğun içeri girdiğini fark etmemişti. Çizimindeki hataları fark ettiği için onlara odaklanmıştı o an.

Hata yapmasının sebebi Sakusa'ydı tabii. Ona bakmaktan kaçınmıyor olsa daha kolay olurdu çizmek.

"Oha, gömlek giymiş!" Yanındaki kızın arkadaşına fısıldamasını duyunca kaşlarını çatıp ona dön istemsizce. Diğer kız da hayran bakışlarını Sakusa'dan ayırmadan "çıkarınca daha iyi ama." diye mırıldanınca kıza bir şey diyecek gibi olmuş, saçmalamamak için kendini tutmuştu.

'Yuh! Bir de kıskan istersen Tsumu!' diye kızdı kendine içinden. Suna kendini kaptırma demesine rağmen o buna engel olamıyor, engel olamadığı için de sinirleniyordu.

Sakusa tabureye yerleşirken yine göz göze geldiklerinde "siktiğimin Sakusa'sı." diye mırıldanmış, sonra dediği şeyi ciddi olarak düşünmüştü istemsizce. Yine alt tarafında bir hareketlilik hissettiği için dudağını dişledi. Ders sırasında böyle olması hiç hoşuna gitmiyordu.

Önce hatalarını düzeltmişti. Şimdi sadece üst tarafı ve yüzü kalmıştı geriye. Yüzüne gelene kadar çok zor olmazdı ama yüzü cidden zorlayacak gibi hissediyordu.

'Neden bu kadar çekici olmak zorunda?' diye sorgularken yine göz göze gelmişlerdi. Kendisine bakmasını istemiyordu, çok geriliyordu çünkü.

"Ara veriyoruz." Hocanın sesini duyana kadar hiç fark etmemişti zamanın nasıl geçtiğini. Dışarı çıkıp çıkmamak arasında kalmıştı ama çıkası yoktu doğrusu. O yüzden telefonunu çıkardı cebinden.

Neden annene sövmüşüm gibi bakıyordun

Öyle mi bakıyordum

Hiç fark etmedim

Peki

İyi misin?

Evet

Cidden umrumda mı ki

Yani

Bir süredir konuşuyoruz

İstemsizce ben de alıştım sanırım konuşmaya

İyi

Bu arada

Hayranların var

Ne

Yanımdaki iki kız

Biri gömlek giydiğin için çok yakışıklı olduğunu söyledi

Diğeri de çıplakken daha iyi olduğunu

Peeki

Olabilir

Bu kadar mı

Olabilir mi diyorsun

Ne diyebilirim?

İlgimi çekmiyor doğrusu

İyi

Kıskandın mı?

Ne

Hayır tabii ki

Niye kıskanayım

Bir saniyeliğine bakışlarını çocuğa çevirmiş, gülümsediğini görmüştü. Gülümseyince çok daha çekici oluyordu ve bu Atsumu'nun kalbine iyi gelmezdi.

Doğru

Kıskanacak bir şey yok

Ne sırıtıyorsun be

Bilmem, sırıtasım geldi

Dalga geçtiğin içinse

Kes şunu

Dalga geçmiyorum

Orası belli olmaz

Geçmiyorum dedim ya

Neyi belli olmaz

Sen duyduğun her şeye inanıyor musun

Hayır

E  o zaman?

Neyse

Çizimime devam edeceğim

Düzgün durmuyorum

Detayları yapıyorum zaten

Çok detaylı yapma da..

Sanat bu Sakusa

Tamamen çıplak olsan bile çizecektim

Onu tercih mi ederdin

Bugün farklı biriyle mi konuşuyorum

Hayır

Normal hâlimi göstermeye başlıyorum sana

Oh öyle mi

Normal halinin ilk konuştuğumuzdaki gibi olduğunu sanmıştım

Dışarıdan bakınca da öyle gözüküyorsun nasıl olsa

Arkadaşım değilsen öyle görürsün tabii

Ne yani

Şimdi arkadaş mıyız

Oluyoruz

İyi

Fazla tepki vermemeye çalışsa da içten içe gülümsüyordu ve bunu dışarı yansıtmamak için tutuyordu kendini. Çok hevesli gibi görünmek istemiyordu. Zaten yeterince belli etmişti ne istediğini, şimdi bunu daha fazla yaparak kendini rezil etmek saçma olurdu.

model || SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin