"NEREDESİNİZ LAN!" Salonun boş olduğunu görmesiyle hemen bağırmıştı gelmeleri için ama odada oldukları için ne yaptıkları belliydi, hemen gelemeyeceklerdi.
"BEKLE BİRAZ!" Kardeşinin sinirli sesini duyunca gülerek vücudunu koltuğa bıraktı canı acır diye endişelenmeden. O kadar iyi hissediyordu ki şu an..
Birkaç dakika sonra kapıdan giren iki çocuğu görünce doğruldu. Yüzündeki sırıtış öyle büyüktü ki çocuğun sarhoş olduğunu sanmıştı kardeşi.
"Oturun şuraya!"
"Ne oldu amına koyayım!" Tabii olanlardan haberi olmadığı için tahmin bile edemiyordu çocuğun neden böyle olduğunu ama Suna etmişti.
"Şimdi sen bilmiyorsun diye en baştan anlatacağım, kesmeden dinle."
"Neyi? Bir dakika siz benden bir şey mi saklıyorsunuz?" Gözleri ikisi arasında mekik dokurken Suna arkasına yaslanıp "dinle işte" diye mırıldandı.
Geçen günkünün üstüne bugünü de anlatmıştı. Osamu bundan haberi olmadığı için kızarken Suna hiç anlam verememiş gibi bakıyordu.
"Dün o kadar kafa yordun buna ve şimdi böyle mi oldu yani? Bir şey mi kaçırdım ben?"
"Hayır kaçırmadın. Hepsi bu."
"Cidden çok tutarsız biri.." Kendi kendine konuştuğunda Osamu girmişti araya. "Ne yani sevgili mi oldunuz şimdi?"
"Beynini kullan Samu, cevabı bulabilirsin eminim."
"Siktir git lan."
"E ama sorduğun soruda mantık var mı?! İki kere sevişip bir de üstüne birbirimizden hoşlandığımızı söylemişiz. SEVGİLİ OLMAMAMIZIN İMKANI VAR MI ŞU AN?"
"Tamam be bağırma."
"Atsumu, bizi de tanıştırsana onunla."
"Hemen mi?"
"Ne zaman müsaitse işte. Dışarıdan biri olarak bakmak istiyorum da."
"Suna şu salağı benden çok önemsiyorsun he."
"İkinizi de önemsiyorum."
"Kıskanma piç. Kutsal Miya Atsumu'yu herkes önemser."
"Bir gün o egonda boğulacaksın."
"Hı hı."
Osamu yine yiyecek bir şeyler almak için kalktığında kendisi de telefonunu çıkarmıştı cebinden.
"Yarın akşam için sorayım mı?" Suna 'fark etmez' anlamında omzunu silktiğinde Osamu "ne yapacağız ki?" diye sormuştu.
"Bilmem."
"Bize yemek ısmarla. Söz vermiştin."
"Bir boku da unutma." diye mırıldanırken parmaklarını klavyede gezdirdi.
Sakusa
Bir şey soracağım
Efendim?
Yarın akşam boş musun?
Atsumu
Üst üste yaparsak ayağa kalkamazsın farkında mısın
Onun için demedim mal
İyice sapıklaştın sen
Neyse
4'lü date'e çıkalım mı?
Ne?
Kardeşim, sevgilisi, sen ve ben
Yemek yemeye gidelim
Nereden çıktı bu şimdi
Nasıl nereden çıktı
Anne babamla tanışmıyorsun amk alt tarafı kardeşim ve arkadaşım
Normal arkadaşlarınla buluşuyormuşsun gibi işte
İyi peki
Saat kaçta?
"Suna, saat kaçta olsun?"
"7."
"Tamam."
7 uygun mu?
Uygun
Nereye gideceğiz?
Henüz karar vermedim
Sen bize gel
Arabanı burada bırakırsın yürüyerek gider geliriz
Tamam
Yarın görüşürüz o zaman
Görüşürüz!
—
Sonra bi bölüm daha atıcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
model || SakuAtsu
Fanfiction"Bize mankenlik yapacak kişi, Sakusa Kiyoomi. Çalışmamız bitene kadar bizimle olacak." İçerik uyarısı!!: Smut ve küfür içerir