Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
"Tamam geçmiş geçmişte kalmış, duymak istemiyorum," diye ağlayarak ayağa kalktı. Allah'ım bugün nasıl bir gündü. Duyguları hallaç pamuğuna dönmüştü. Titreyerek adım atmaya çalıştığında Altuğ onu kolundan çekip, kucağına oturttu. Başını göğsüne yasladı. Kendi de yatar pozisyonuna geçti. Işık'ın saçlarını okşamaya başladı. Fısıltıyla konuşmaya başladı.
"Hişş sakin ol! Ağlama!"
"Ağlatma o zaman..."
"Ayla seninle konuşmuyor değil mi?"
Işık'ın ağlaması anında durdu. Kaşlarını çatıp başını kaldırdı. Altuğ'a baktı. Ayla ne alakaydı? Aylar önce hissettiklerinin gerçek olduğunu duymak istemiyordu. Konuşmadan yattığı kucaktan kalmaya çalıştı. Altuğ, sevgilisinin belini daha sıkı sardı. Kalkmasına izin vermedi.
"Bırakamam!"
"Sakın! Sakın bana Ayla ile ilişkim oldu deme!"
"Onu nereden çıkardın sevgilim?"
"Ayla'nın benimle konuşmadığını nereden biliyorsun?"
"Konuşacağız."
"Ne anlatacaksan anlat ya, hem bırak beni," diyerek ayağa kalktı. Ne yapacağını bilemedi? Sonra kahveleri koyduğu tepsinin diğer yanına koydu. Altuğ ile arasına mesafe koydu. Eliyle konuş işareti yaptı.
"Ayla'dan önce anlatacaklarımı dinle! Geçmişim derken senden utandığım tek nokta cinsel hayatım. En toy zamanlarımdan beri kadın erkek ilişkilerinde seçici olmadım. Şöyle ki kimse için mücadele etmedim ama elime gelen fırsatları da kaçırmadım. Birlikte olduğum kadınların arkadaş, kuzen, evli ya da bekar benim umurumda değildi.
Onlar kendilerine bunu yakıştırıyorsa bananeydi. Kimseyi sevmiyor hatta kadın olarak değer bile vermiyordum. Bildiğim tek şey bütün stresimi sinirimi seks ile üzerimden attığım. Bana iğreniyormuş gibi bakma!"
"İğreniyorum!"
"Işık!"
"Devam et!
"Alaz ve Haluk bu konuda bana kızıyorlardı. Seks hayatım onlarınkinden hızlı ve sınırsızdı."
"Sınırsızın açılımı nedir?"
"İki kız kardeş ile ayrı ayrı çıkmışlığım var mesela, iki yakın arkadaşla hatta bunu söylemekten çekiniyorum ama bilmelisin. Üniversite okurken ve Amerika da yaşarken grup ilişkilerde bulundum, sınırsız yaşadığım ilişkiler hem kendimi rahatlamış hem de özgürleştirmiş hissettiriyordu.
Yirmi yedi yaşlarına kadarda böyle devam etti. Sonra bir saygı duyduğum, ağabey gibi sevdiğim birinin eşi, kocasıyla aynı anda benimle birlikte olmak istediğini söyledi. Şok oldum. Tamam dışarda yaşıyordum ama sanki bunlar benim memleketimde olmuyor gibi düşündüm. Hem o saygı duyduğum adam kendi karısına nasıl bunu yaptırırdı.
Aklıma gelenler midemi bulandırdı. Ben ne yapıyorum diye ilk defa o zaman cinsel yaşamımı sorguladım. Grup ve uygunsuz ilişkilerden o vakitten sonra hep uzak durdum. Hem tam olarak BDSM yapmasam da seksi ona yakın yaşamayı seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TACI (Tamamlandı)
Tiểu Thuyết ChungBIÇAKÇI aşiretinin ağası Hüseyin Alaz'ın töre denen saçmalıklar silsilesi ile mücadelesini ve hiç ummadığı bir zamanda uğradığı saldırı sonucu tanıştığı doktor Tuğsem'le çekişmeli ilişkilerini okumaya ne dersiniz. Urfa'nın sert ağasının gri mavi g...