SEVGİLİ OKUYUCULARIM MERHABA; KUSURA BAKMAYIN DUYURU YAPMAMA RAĞMEN BİR TÜRLÜ BÖLÜMÜ YAYIMLAYAMADIM. KALÇALARIMIN ÜSTÜNE DÜZ OTURAMADIĞIM İÇİN YAZMAKTA ÇOK ZORLANIYORUM. BİRİLERİ GİBİ TELEFONDA TABLETTE YAZABİLEN BİRİ DE DEĞİLİM. ANCAK BUNU HEMEN ÖĞRENMEM GEREKTİĞİNİ ANLAMIŞ OLDUM.
KUYRUK SOKUMU KEMİĞİ TEDAVİM HEM DOKTORLAR TARAFINDAN HEMDE ANNEMLERİN ESKİ USÜLLERİYLE DEVAM EDİYOR. :) NE VARSA ÜSTÜMDE DENİYORLAR YA İYİLEŞECEĞİM YA DAHA KÖTÜ OLACAĞIM ALLAH SONUMU HAYIR ETSİN. :) :)
BU SÜREÇTE BÖLÜM YAYIMLAYAMAYACAĞIM İÇİN SİZLERİ BEKLETMEK İSTEMİYORUM. BU YÜZDEN İLK DEFA SEZON FİNALİ VERİYORUM. EĞER YAZABİLİRSEMDE SEZON FİNALİ FALAN DEMEM DÖNERİM ZATEN O YÜZDEN ANLAYIŞINIZ İÇİN HERKESE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
2020 YILI NE BANA NE ÜLKEME NEDE DÜNYAYA İYİ GELMEDİ. SÜREKLİ DUA EDİYORUM. RABBİM BİZİ AFFET BİZE ANLATMAYA ÇALIŞIYORSUN NE KADAR GÜNAHKAR OLDUĞUMUZU AMA İNSANOĞLU ANLAMIYOR DİYE... SİZDE DUA EDİN LÜTFEN...HEM BENİM İÇİN HEM ÜLKEMİZ İÇİN HEMDE DÜNYA İÇİN ÇÜNKÜ HEPİMİZİN BİRBİRİNE İHTİYACI VAR.
İYİ OKUMALAR. SİZLERİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM. EN YAKIN ZAMANDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...
EVDE KALIN LÜTFEN...
"Seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum."
"Koruma konusuna gelirsek, nasıl istiyorsan öyle olsun. Yeter ki sen, sağ salim böyle güzel kal."
"Oh be! Sorun çıkaracaksın diye korkmuştum. İşte şimdi sıcak bir çayınızı içerim doktor hanım."
"Hemen!"
Tuğsem sevgilisinin yanağından kocaman bir öpücük aldıktan sonra gülümseyerek ayaklandı. Soğuyan çay bardaklarını aldı. Aklından geçenlere hala inanamıyordu. Mutfağa adımladığı sırada 'Adamın nikahsız karısından tut gizlediği gayri meşru çocuğuna kadar senaryolar yazmıştın,' diyen iç sesine yine içinden 'tamam çok kötü bir insanım oldu mu?' diye çıkıştı.
Gece yarısına kadar öpüşüp, koklaşıp sohbet ettiler. Tuğsem rahatlamış şekilde Alaz'ı yolcu ettikten sonra mutlulukla uykuya daldı. Sabah erkenden uyandı. Bu saatten sonra daha dikkatli olmalıydı. Sibel cadısının Alaz'ın sevgilisi olduğunu öğrendikten sonra, açıklarını bulmak için ekstra çaba göstereceğini biliyordu. Ahmet hocasının ise hep arkasında durup, onu koruyacağını yürekten hissediyordu.
Alaz'ın tedavisinden dolayı bitirme tezinde kolaylık sağlayacağının sözünü hocasından almıştı. Zaten tez çalışmalarını tamamlamak üzereydi. Öncesinde danışman öğretim üyesi olarak Ahmet hocası kontrol eder ve jüri üyelerine öyle gönderirlerse, tez savunma sınavında büyük avantaj olacağını düşünüyordu. Bu görüşlerini bir an önce hocası ile paylaşmalıydı. Araştırma görevlisi olarak son üç ayı kalmıştı. Daha önce uzmanlık eğitimim bitse de gitsem derken, şimdi mecburi hizmet için bu şehirden gideceğini düşünmek bile istemiyordu.
Hastaneye gider gitmez poliklinikte hastalarına bakmaya başladığında işini çok özlediğini fark etti. Yıllık izine ayrıldığı günkü hüznüyle şimdiki mutluluğunun boyutu çarpışırdı. Öğleye doğru tüm hastalarını bitirmişti. Ahmet hocasıyla konuşmalıydı. Bu yüzden doktor odalarının bulunduğu kata çıktı. Koridorda Sibel'i gördüğünde içinden şansına küfür etti. Yan yana geldiklerinde Sibel'in sert tepkisini bekledi. İlişkisine sonuna dek sahip çıkacaktı. Ne derse desin diye hazırlık yaparken sadece kinle bakıp kendi odasına girmesine anlam veremedi.
Derin bir nefes alıp, profesörün odasının kapısını çaldı. Nedense biraz utanıyordu. Alaz hakkında konuşmasından çekiniyordu. Ancak düşündüğü gibi olmadı. Ahmet hocası Alaz'la ilişkisi hakkında hiç konu açmadı. Tez savunma ve bitirme sınav tarihlerini, jüri üyeleri ve yapılacak hazırlıklar hakkında program çıkardılar. Neredeyse öğle yemeği saatini eğitiminin son günlerini nasıl geçireceğini planlayarak geçirmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TACI (Tamamlandı)
Ficción GeneralBIÇAKÇI aşiretinin ağası Hüseyin Alaz'ın töre denen saçmalıklar silsilesi ile mücadelesini ve hiç ummadığı bir zamanda uğradığı saldırı sonucu tanıştığı doktor Tuğsem'le çekişmeli ilişkilerini okumaya ne dersiniz. Urfa'nın sert ağasının gri mavi g...