44. Bölüm

29.2K 1.9K 200
                                    

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

"Komiserim müsait misiniz?"

"Gel Songül?"

"Geçen geceki baskında nezarete aldığımız barmenlerden birinin ifadesini görmeniz gerekir diye göndermişler."

"O baskın Oğuz başkomiserin sorumluluğundaydı. Biz sadece destek ekiptik neden ifadelerle ilgilendiniz ki?"

"Biz ilgilenmedik. Sizin Alaz BIÇAKÇI'nın olayında yetkili olduğunuzu bilen bir arkadaş görmeniz gerektiğini düşünmüş, Oğuz başkomisere danışmış o da mutlaka Bilal görsün demiş," diye ifadeyi uzatan memura kaşları çatılarak baktı. Songül ise genelde sert ve tavizsiz komiserinin son bir haftadır görmediği çatık kaşlarıyla hemen dışarı çıktı.

Bilal, memur çıkar çıkmaz gelen çaycıya baktı. İnce belli bardakta masasına konulan çaydan sıcak olduğunu umursamadan bir yudum aldı. Dosyayı açtı. Üzerinde uyuşturucu ve cinsel istek arttırıcı haplar bulunan adamın ifadesini okurken hala neden ona gönderildiğini anlamadı. Her suçlu gibi itiraz etmiş diye düşünürken, Berfin BIÇAKÇI'ya verilen içkilerin içine kattık cümlesini okur okumaz ayağa kalktı. Boğazında bir damar atmaya başladı. Adamı bırakmışlardı. Kükrercesine bağırdı.

"Songüll!"

"Buyurun komiserim!"

"Hemen bu adamı bulup, buraya getirin! İbrahim ve sen bu işten sorumlusunuz."

"Emredersiniz," diyerek giden Songül'den sonra odanın içinde gezerek ifadeyi okumaya devam etti. İlacı veren adamı tanımadığını sadece çok para verdiği için kabul ettiğini söyleyen barmene, o zaman Berfin'i nereden tanıyorsun? Hazırlanan içkilerin ona verildiğini nereden biliyorsun denmiş? 

Kokteyleri almaya hep aynı adamın geldiğini, ikinci kadehten sonra kime verdiğini merak ettiğini ve gördüğü kadını yanındaki barmen arkadaşlarına tanıyor musunuz kim diye sorduğunda öğrendiğini söylemişti.

Oğuz başkomiser o gece özel ilgi gösterdiği kadının Berfin olduğunu bilmese bunlardan hiç haberi olmayacaktı. Berfin'i bırakıp geri döndüğünde arkadaşı olan adama salak gibi gidip BIÇAKÇI aşiretinin kızlarından birine aşık oldum. Onu evine bıraktım başkomiserim diye kısa açıklamasının nerelere vardığını görüyordu.

Barmenden bir türlü isim alamamışlardı. Hemen Berfin'i aramalıydı. Telefonu eline aldı, odasının camını açtı. Derin bir nefes almalıydı. Telefon çalmaya başladığında, 'sakın sinirine yenilip Berfin'e yanlış bir şey söyleme,' diyen iç sesine kafasını salladı.

"Sevgilim!"

"Berfin!"

"Aman sen aşkım falan deme ağzın yamulur belki!"

Sinirli sevgilisine gülümsedi. Bu kadın bir haftadır onu nasıl mutlu ettiğini biliyor muydu? Sitemli sözlerini duymazlıktan gelip devam etti.

"Güzelim müsait misin?"

"Birazdan toplantıya gireceğim. Of bu Alaz BIÇAKÇI beni köle gibi çalıştırıyor. Sevgilim gelsen de prensesini acımasız abisinden kurtarsan olmaz mı?"

BAŞIMIN TACI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin