Merhaba sevgili okuyucularım, bir iş yeri değişikliğim oldu. Üzerine biraz hastalandım. O yüzden dün bölümü hazır olmasına rağmen yükleyemedim. Bekleyenleriniz için çok üzgünüm. Hakkınızı helal edin.
Bu ara çok üst üste +18 bölümler oldu. Lütfen rahatsız olanlar ve ya 16 yaş altı okumasın. Biliyorsunuz ben hep içimden geldiği gibi yazarım. Nedense son zamanlarda da bol bol sevgilileri kavuşturmak içimden geliyor.
Sizleri seviyorum iyi okumalar...
Altuğ, Cemal'in gidişinden sonra bir süre odasında kaldı. Herkes sevdiğinin yanına giderken ben burada ne diye kaldım diye kendini sorguladıktan sonra saatine baktı. Işık'ın uyumuş olabileceğini düşünerek odasının anahtarını aldı. Kart okuma sesinden uyanmamasını dileyerek içeri girdi. Beyaz geceliğinin içinde melek gibi gözüken kadınla bir soluk aldı. Derin uykuda bulduğu karısını rahatsız etmeden olduğu yere ayakkabılarını çıkardı.
Tüm akşam millete hoş geldin demek için bir sürü insanla sarılmış, öpüşmüştü. Üzerine sinen başka kokulardan kurtulmak maksadıyla banyoya girdi. Suyu açtığında Cemal'in ne yaptığını merak etti. Anlattıklarıyla kendini suçlu hissetti. Yasmin'e bu denli aşkla bağlı olduğunu tahmin edememişti. Cemal'in anlattıklarını ses kaydı alıp, genç kadına göndermişti. Umarım bir faydası olur diye düşünürken bundan sonraki döneminde Işık ile yaşayacağı özel anlarında sorun çıkmamasını diledi.
Çünkü karısıyla ne zaman güzel bir şeyler yaşasalar arkasından mutlaka onları hasret bırakacak bir olay yaşıyorlardı. Çabucak aldığı duştan sonra beline havlusunu sardı. Baş havlusuyla saçlarını kurulayarak banyodan çıktı. Olduğu yerde bir anda durdu.
Altuğ daha ne olduğunu anlamadan karısının dudaklarını dudaklarında hissetti. Bu kadın muhteşem öpüşüyor diye aklından geçirirken nasıl karşılık verdiğinin farkında değildi. Öyle kendinden geçmiş hale gelmişti ki, Işık'ı her öpüşünde böyle olmasına afallıyordu. Aslında Işık'ı zorlamamak adına uzak durması gerektiğini biliyordu. Aklının uzaklaş talimatlarına rağmen kalbine ve bedeninin isteğine karşı koyamadı.
Üstüne tırmanan vahşi kediyle keyfi yerine geldi. Aynı şekilde aşkla hırsla karşılık verdi. Işık çıldırmış gibiydi. Dudaklarını ayırdıktan sonra şahin gözlere baktı. Hafif bir gülümsemeden sonra hoyratça adamın belindeki havluyu çekti. Hemen akabinde göğsünden ittiği gibi Altuğ'u yatağa düşürdü. Kocasından çıkan yabani sesle tekrar tebessüm edip ata biner gibi üzerine çıktı.
"Off çok seksisin..."
Altuğ'un cümlesi karısının dudaklarıyla kesilirken alt dudağını ısıran kadına şaşırmadan edemedi. Acaba birkaç saatte karısının içine ne kaçmıştı? Işık kocasının yüzündeki ifadeden her şeyin hoşuna gittiğini görüyordu. Artık tamamen bir olduklarına göre Altuğ'a karşı oluşan içindeki vahşi kadını durdurmayı düşünmüyordu.
Çünkü ilk günden beri adamına cinsel çekim duyuyordu. Kocasıydı ve istediği gibi hareket edebilirdi. Altuğ'un kulak memesini emmesi üzerine sesli inledi. Hafif doğrulup geceliğin üzerinden memelerini uzattı. Kumaşın üzerindeki o ısırış aklını başından alırken bir eliyle de kendine bastırdı.
Göğüslerinin her ısırılışında canı yanıyordu, bir taraftan da kanı kaynıyordu. Sesli inlemeleri meme ucu her ısırılışında adama kendini sürtmesi Işık için sıradan iken Altuğ için aklını kaybetme noktasına getiren hareketlerdi. Bazen o denli etkileniyordu ki kesinlikle bu kadına mecnunum, kalbimin bedenimin verdiği tepkilerden bu kadının ikinci yarım olduğunu biliyordum diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TACI (Tamamlandı)
General FictionBIÇAKÇI aşiretinin ağası Hüseyin Alaz'ın töre denen saçmalıklar silsilesi ile mücadelesini ve hiç ummadığı bir zamanda uğradığı saldırı sonucu tanıştığı doktor Tuğsem'le çekişmeli ilişkilerini okumaya ne dersiniz. Urfa'nın sert ağasının gri mavi g...