Viki
Feljegyezhetem, hogy megvolt életem első kéretlen ölelése, és túléltem! Vagy inkább az a csoda, hogy Taehyung is? Na, ezen majd gondolkodok, a koncert közben.
Már messziről hallottuk a zsibongást. Pedig még el se kezdődött! Lisa ebben a tekintetben ugyan olyan, mint én, csakhogy ő szívesen jött. Neki az, hogy láthatja őket élőben sokkal többet jelent, mint túlélni a fandomot. Örülök, hogy Taehyung először Blackpink jegyeket vett, és nem mondjuk EXO-t, vagy Monsta x-et. Ott Lisának orvosra lenne szüksége.
- Min vigyorogsz? - hajolt előrébb Taehyung, hogy elém kerüljön. Legyintettem, és megráztam a fejem.
- Majd a következő randi ötletelésnél elmondom - feleltem úgy, hogy ezek ketten mögöttem ne hallják meg. Lisa kérdezgetett út közben. Kíváncsi volt, Tae mennyit fizetett azért, hogy eljöttem, ráadásul vele. Persze, nem volt nehéz elmagyaráznom, hogy én nem vele jöttem, hanem velük. Lisa ismer engem, tudja, a pasizási szokásaimat, amik egyenlőek a nullával, így nem volt nehéz rászednem.
Azt viszont Taehyung is, és én is pozitívan éltük meg, hogy ezek annak ellenére, hogy alig ismerik egymást, tök jól elvannak. A végén még hinni fogok az első látásból szerelemben. Na persze! Remélem ez a rózsaszín köd, amit mind a kettő ereszt magából örökké fog tartani.
Ugyan nem kérdeztem, de érdekelt, Taehyungnak honnan volt erre pénze. Nem kellett kivárnunk a hosszú, szinte végeláthatatlan sort, hanem beálltunk egy másikba, lényegesen kisebbe, ahonnan öt perc után beengedtek. És még a színpadhoz is közel vagyunk! Lehet titokban milliomosok? Vagy a maffia keze alatt dolgoznak?
Lisa megbökött, és megfordított, hogy a srácok ne lássanak minket.
- Miért nézel ilyen furán? - nevetett fel. Éreztem rajta, hogy izgul. Még sosem láttam ilyen szélesen mosolyogni. Ráadásul elég rendesen el is volt pirulva.
- Csak azon gondolkodtam, melyik maffiának dolgoznak - biccentettem hátra a fejemmel, hogy értse a célzást.
- Nem mindegy?
Mielőtt bármit reagálhattam volna, megszólított minket egy árus. Különféle kitűzőket, ékszereket, és innivalókat tolt maga előtt a kiskocsin. Jimin meghívta Lisát egy boros kólára, Lisa viszont kettőt kért - aminek a felét ő fizette - és a kezembe nyomta.
- Megmutatom, mi hogy szoktuk - mondta Jimin, és felemelte a poharát. Lisa is így tett, majd a férfi keresztezte kezét a lányéval, és úgy kortyolgatta. Lisa is belendült, ugyanis egyhúzóra leküldte azt, amin máskor fél órát nyámmog. Mintha kicserélték volna. Ekkora hatása lenne ennek a férfinek? Nem is akarok hinni a szememnek.
Én is belekortyoltam, de az íze rögtön összehúzta a szemem. Mikor ideköltöztünk, nehezen szoktuk meg a koreai ízeket, mivel mi sokkal választékosabb és erősebb íz világgal fűszerezünk mindent. Olyan volt, mintha a lából is kispórolnák a belevaló cukrot. De ez a lötty több volt, mint boros kóla.
Tae mellém lépett, én pedig nekiadtam a poharat, és ránéztem, remélve, hogy veszi a lapot. Beleszagolt, majd ő is ivott egy kortyot. A reakciója ugyan az volt, mint nekem.
- Tettél bele valamit? - vonta fel a szemöldökét, mire megforgattam a szemem.
- Naná. Fel akarlak szedni és ajzószert dobtam bele.
- Oh, oké - válaszolta, és kortyolt még egyet. Elvettem tőle, és a következő helyen, ahol nem álltak kiöntöttem. Esküszöm, bolondokkal vagyok körülvéve!
A koncert később kezdődött, mint vártuk. Lisán látszott, hogy kicsit becsiccsentett, sokkal bátrabb és cserfesebb lett. Jiminnek elég volt csak ránéznie a lányra, ő rögtön elkezdett beszélni valamiről. Szeretem, mikor ilyen, még akkor is, ha ez nem önmaga. Lisa még velem is keveset beszél, pedig már évek óta együtt lakunk, mintha a testvérem lenne. Ezért néha, csak azért itatom le, hogy tudjak vele egy jót beszélgetni.
A lányok felsorakoztak a színpadra, és kezdetét vehette a nyitó szám. Amivel nem is lett volna semmi baj, a hangzás és a kilátás is pazar volt. Kivéve azt az apró tényezőt, hogy az előttünk álló csoport, már akkor hangosan visított, mikor JiSoo a színpadra lépett, és intett egyet. Mikor pedig felcsendült az első számuk, a földről hatalmas táblákat emeltek fel, amitől nem láttunk semmit. Nem csak a színpadot takarta el, hanem még az oldalt levő hatalmas kivetítőket is. Se hátrébb, se arrébb nem tudtunk menni, telt ház volt. Hirtelen eszembe jutott, miért nem szeretem a koncerteket.
- Francba - kiáltott fel Lisa magyarul, amit nyilván csak én érthettem. - Nem látok semmit - folytatta. Jimin észrevette, hogy a lány lehajtott a fejét, és letérdelt elé. Lisa meglepődöttségében még a száját is elfelejtette becsukni, mikor realizálta, mit is akar tőle a férfi. Megragadta Lisa combjait, és áthúzta a válla fölött, hogy a nyakában kössön ki. Olyan könnyedén állt fel, és emelte magával a lányt, mintha súlytalan lenne. Lisa a táblák fölé magasodott, és látszott rajta, hogy végre jól lát. A szemei csillogtak, integetett énekelt - amit sose szokott.
Ahogy elhalkult a zene, Taehyung megfogta a vállam, és hátrahúzott magához.
- Feljössz? - kérdezte. Felnéztem rá, és megráztam a fejem, de láttam rajta, hogy ez amolyan igen, vagy igen kérdés volt, ugyanis már hajolt is le. Esélyem sem volt, a fejét befúrta a lábam közé, amitől a térdem megrogyott, és a vállán kötöttem ki. Én viszont nem ittam bátorra magam, mint egyesek, ezért tépni kezdtem szerencsétlen haját, mikor éreztem, hogy feláll. - Csak nyugi - paskolta a meg a vádlimat. Nem rúghatom ki alólam, mert nagyot koppannék. De szó mi szó, innen tényleg jobb a kilátás... Csak el ne felejtsem lebaszni érte.
***
- Te is láttad, mikor Lisa lesmárolta? - hajolt le hozzám Taehyung. A folyosónkon álltunk, és néztük, amint Jimin bebiceg Lisa szobájába, és lefekteti a lányt, aki a koncert után rögtön bealudt a hátán.
- Igen - helyeseltem. Azt hittem, le akar szállni, azért hajol előre, ám mikor megragadta Jimin arcát, és felhúzta hogy hozzáférjen, majdnem kiestek a szemeim. Mindent vártam ettől a koncerttől, csak ezt nem. Tényleg jó szer lehetett abban a kólában.
- Legközelebb valami ruhaboltot válasszunk. Látni akarom, mit kezd Jimin a melltartókkal.
- Ő a barátod! - ütöttem meg a karját. - Támogatnod kéne, nem beledobni a mély vízbe!
- Hé! - szólt vissza. - Ő akarja megszerezni magának Lisát. Tegyen is érte.
Ez mondjuk igaz. Csakhogy Lisáért nem ilyeneket kell tennie. Sokkal többet. Rá kell jönnie, hogy működik, ahogy arra is, mit akar, mikor nem beszél. Én már azon a szinten vagyok, hogy néha tudom egy pillantásból, hogy mit akar. De ez náluk más lesz, elvégre Jimin a pasija. Vagy mi. Várjuk meg, hogy emlékszik e majd arra a csókra, és ha igen, akkor már hivatalosan is hívhatom a pasijának. Remélem. Mert ha nem, az azt jelenti, hogy feleslegesen dolgoztunk.
YOU ARE READING
Just An Endless Story (JM + V) - Befejezett
Romance!Nem yaoi! Jól kezdődött. Kimentünk a legjobb barátnőmmel álmaink országába, és szépen elvegyültünk. Volt munkánk, lakásunk, és akárhol éltünk, mindig megtaláltuk a módját, hogy ne szűkölködjünk. De minden megváltozott, mikor Lisa összejött a kiszem...