44. fejezet

355 17 15
                                    

Lisa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lisa

Két hónappal később

Jimin lelépett megint a szüleihez, Viki meg fogta magát, és eltűnt a ködben. Valamiért olyan pára szállt az egész városra, mintha mindenhol füstölne a beton. Baljósló, ha csak kinézek görcsbe rándul a gyomrom. Éppen ezért gondoltam arra, hogy bekuckózunk és sorozatot nézünk. De ennek az elképzelésnek megint keresztbe húzott.

A facebookot görgettem, és végső elkeseredettségemben új sorozatok után kutattam, mikor végre betoppant. Akarom mondani beesett az ajtón.

- Gyere - mutatott rám. Remegett, biztosan messziről loholt idáig.

- Hova?

- Csak gyere - fogta meg a kezem. Egy idő után már nem húzott, mert belefáradtam abba, hogy nem válaszol, és felvettem a tempóját. A közeli kávézó melletti kis utcába vitt, ahol egy férfi várt minket. Minden bizonnyal ismerte Vikit, ugyanis amint meglátták egymást, lepacsiztak. - Ő itt Johan. Mira barátja akar lenni.

- Hoho kislány - nevetett fel a férfi. - Jól belevágtál - majd felém fordult, és kinyújtotta a kezét. Nagyon furcsa akcentussal beszélt. - Lee Johan vagyok. Ahogy Viki mesélte, te és én nagyon hasonló szituációban vagyunk.

- Miért, veled mi van? - kérdeztem.

- Innen-onnan tudok Mira dolgairól. Hogy mire kell kényszerítenie magát Jiminnel. Ő pedig jó gyereknek tűnt, mikor beszéltünk.

- Várj, ti beszéltetek - képedtem el. Viki végig fapofával hallgatott, nyilván mindenről tudott.

- Igen. Kíváncsi voltam, meg kell e verekednem valakivel Miráért. De megkönnyebbültem mikor mondta, hogy van valakije. Azaz te - pontosított. Ez ismerős volt, elvégre nekem is nagy kő esett le a szívemről, mikor Mira közölte, hogy nem akar Jiminre hajtani.

- Nekem úgy rémlik, Mira az egyéjszakás kalandok híve - pillantottam Vikire.

- Igen. Onnan ismerem. De egy ideje sokkal több időt tölt velem, és ez erőt adott arra, amit ma tenni fogok. Remélem, veled.

- Nem tudlak követni.

- Jiminék itt vannak bent - biccentett Viki a mellettünk levő étteremre. - Be fogtok menni, és elhozzátok onnan a két jómadarat.

- Mi... De a szülei.. Nem tehetem - hátráltam meg. - Tönkre fogják őket tenni.

- Akkor nem, ha erélyesen vállaljuk fel, hogy kik vagyunk. Ha mind a kettőjüket kiszakítjuk onnan, talán megjön az eszük. Ha nem, akkor sem lesz gond. Elvégre nincsenek egyedül, van, aki támogassa őket. Mit szólsz? Bejössz velem?

Viki helyettem is bólintott, amit a férfi nem láthatott, mert a lány mellette állt. Egy pillanatra elgondolkodtam, próbáltam ésszerűen átlátni a dolgot, de az a helyzet, hogy ez egy ésszerűtlen terv.

Just An Endless Story (JM + V) - BefejezettWhere stories live. Discover now