Viki
Az ébresztőm nélkül is felkeltem arra, hogy valami furcsa érzés kerített hatalmába, még álmomban is. Bujaságok jelentek meg előttem, különböző módokon, a testem lángolt, a torkom kiszáradt. Ahogy lassan magamhoz tértem rájöttem, hogy még fél órám van felkelni és elkészülni munka előtt. Azt viszont elképzelni se tudom, hogy kerültem Taehyung ágyába, ott is az ő oldalára. Ennyire nem alhatok mélyen, mégis mikor hozott be?
Megmozdítottam a lábam, ki akartam előle mászni, ugyanis itt feküdt pontosan mögöttem. Éreztem meleg levegőjét a hátamnál, ahogy kifújja, homloka a derekam körül lehetett. De amint lassan letávolodtam tőle, egy jóleső nyögés szaladt ki a számon, amire nem számítottam, így a számra fogtam a kezem.
Tae nem csak mögöttem volt, hanem teljesen rám volt fonódva. Egyik keze alattam volt, de egyáltalán nem éreztem kényelmetlennek. A másik viszont annál szarabb helyen helyezkedett. Mivel sokkal lejjebb volt, mint én, így a keze ahogy ölelt lecsúszott a csípőmhöz, és a két combom közé szorult. Amivel nem is lenne baj, de basszus, érzem, ahogy a hüvelykujja nekifeszül a csiklómnak! Még nadrágon keresztül is izgatott, gyorsan rájöttem, miért voltak olyan álmaim, és miért ébredtem arra, hogy lángolok. Érzem, ahogy egyre nedvesebb leszek, ki kell szabadulnom valahogy!
Ha tovább várok, Lisa fog bejönni, hogy felkeltsen, és akkor látni fogja ezt. Ráadásul esélyes, hogy Tae is felébred, az pedig dupla kín lenne számomra. Azonban muszáj leszek felkelteni, mivel akárhányszor próbálok elmozdulni tőle, ő sóhajt egyet, és még közelebb húzódik, ezzel feljebb nyomva az ujját. Kéjes gondolatok és emlékek jelennek meg előttem arról az estéről, aminek meg sem szabadott volna történnie.
A várakozás nem oldotta meg a gondomat, Tae továbbra is mélyen aludt. Éppen ezért felemeltem a lábam, és hátratettem - már amennyire elértem - a kezét, hogy fel tudjak állni. Gyors zuhany után kifutottam a konyhába, és csináltam magamnak egy szendvicset. Lisa reggel ugyan olyan kómás szokott lenni, mint én, ám most akkora mosoly van az arcán, mint egy ház.
- Jól telt az este? - kérdezte megemelkedett szemöldökkel.
- Jobb nem is lehetett volna. A te ötleted volt, hogy vigyen be? - biccentettem a szoba felé.
- Hé, mikor kijöttem, már bent voltál. Tae nagyon akar valamit.
- Ja, engem terpeszben - forgattam meg a szemem. - Na induljunk.
***
Lisa
Tudtam, hogy Jimin akkor fog megjönni, mikor mi, ám arra nem számítottam, hogy mind a négyen egyszerre érünk majd a kapuba. Taehyung már az utca másik végéből integetett nekünk, Jimin pedig lágy mosollyal tartotta velem a szemkontaktust, amíg egymás elé nem értünk. Derekamra fogva magához húzott, és egy üdvözlő csókkal köszöntött.
- A vendégünk is bármikor ideérhet. Menjünk addig be - javasolta Taehyung. Egész nap azon gondolkodtam, vajon miféle ember lehet a barátjuk. Miért nem ér rá akkor, mikor nem dolgozik egyikőjük se, és miért kell Jiminéknek igazodniuk hozzá. Valami modell lehet, vagy ilyesmi. Nekik nincs idejük még magukra se.
Mielőtt beléphettem volna, Viki visszarántott, és elhúzott a fal mellé.
- Ha nem bánod, én erre nem vagyok kíváncsi. Bevonulok a szobába.
- Egyedül hagysz három férfival? Normál esetben köszönetet mondanék, de-
- Jól van na! - ütött vállon. Nem bírtam ki, elnevettem magam, és megpaskoltam a fejét.
YOU ARE READING
Just An Endless Story (JM + V) - Befejezett
Romance!Nem yaoi! Jól kezdődött. Kimentünk a legjobb barátnőmmel álmaink országába, és szépen elvegyültünk. Volt munkánk, lakásunk, és akárhol éltünk, mindig megtaláltuk a módját, hogy ne szűkölködjünk. De minden megváltozott, mikor Lisa összejött a kiszem...