Viki
Este Lisa ébresztett, pedig hallottam még félálmomban is, hogy próbál halk lenni. Egy pohár vízért jött ki, teljesen leizzadva, zihálva, és kócosan.
- Mi az, hosszú volt a menet? - léptem mellé, és ültem fel a pultra. Lisa szemei szomorú fényben úsztak, ha nem ismerném azt mondanám, sírás közeli állapotban látom. - Mi az?
- Te... Szoktál még Viktorra gondolni? - kérdése meglepett. Kedvem lett volna felpofozni magam, nem-e álmodok. A sajgó oldalamra emeltem a kezem, és megráztam a fejem.
- Nem. Miért kéne?
- Vele álmodtam. - Felé kaptam a fejem, de ő megingatta a kezét, hogy jelezze, nincs semmi. - Nem csinált semmit, csak állt, és követett. Mintha azt akarná sugallni, hogy sose szabadulunk tőle.
- Lisa.. - sóhajtottam fel. Halkan felnevetett, és biztatóan megpaskolta a térdem.
- Nem akarok bűntudatot ébreszteni benned nyugi. Csak el kellett mondanom. Ugyan úgy nyomaszt téged is, mint engem, csak te lekezeled.
Bár így lenne...
***
Reggel valami megmagyarázhatatlanul furcsa érzésre keltem fel. Bár nyakig be voltam takarózva, mégis hidegnek éreztem az oldalam. Lassan felemeltem a kezem, ledobtam magamról a takarót, és benyúltam a pólóm alá.
A szemem kikerekedett, mikor megéreztem a kötést. A hideg valószínűleg a zselés krém lehet, ami egy kicsit ki is folyt a géz alól. Elfogott a pánik, mégis hogy került az oda. De aztán düh vette át a helyét, ugyanis tudtam, ki volt az. Ráadásul az engedélyem nélkül!
Felpattantam, és Taehyung szobája felé indultam. Lisa már a konyhában volt, megterített asztallal várt minket. Megfordult, és felém mosolygott, fakanállal a kezében.
- Magyaros reggeli lesz - jegyezte meg. - Hogy van a- kezdett bele, de meg se vártam, amíg befejezi. Kinyitottam az ajtót, és már készültem bemenni, mikor nekicsapódtam a férfinak, és hátratántorodva a küszöb előtt kötöttem ki. Semmi sem érdekelt, annyira elborult az agyam. Taehyung még félig csukott szemekkel vizslatott, én viszont nem kíméltem, levágtam neki egy pofont.
Lisa a csattanásra ledobta a fakanalat - legalább is hátulról ez hallatszott - és mögém lépett.
- Emlékeztess, hogy legközelebb ne mondjak el neked semmit, mert kihasználod a helyzetem. Azt hittem megértetted, amit mondtam neked. De te is csak egy faszi vagy, aki megy a saját feje után. Hogy jössz te ehhez? Még ha csak segíteni is akartál!
- Viki, mi folyik itt? - fordított meg Lisa, haragos tekintettel. - Én tettem rád reggel a kötést! Jesszus! - forgatta meg a szemét, és lépett a férfihez, aki közben a falnak támaszkodva bámulta a földet. A fülem csengeni kezdett, nem értettem semmit. Lisa honnan tudta volna, hogy pont ott fáj? Egyedül Taehyung vette észre. Itt valami nem stimmel.
- Ne akard védeni! - vetettem oda neki.
Gyorsan felöltöztem, és elmentem otthonról. Beugrottam a kisboltba, hogy vegyek magamnak valami reggelit, és a nap azon részét, ami még szabad volt a parkban töltöttem. Tudtam, hogy nem kerülhetek el ezzel semmit, elvégre mindjárt kezdődik a délutáni műszak, Lisa pedig le fog hordani a padlóig, mégse tudtam volna most oda visszamenni.
Csak az járt a fejemben, hogy miért nem jobb kézzel ütöttem. Direkt a bal kezemen hordom a gyűrűmet, hogy még ha verekedésbe is kezdek, ne bántsak azzal másokat. Ez viszont ösztönösen jött, és felkarcoltam vele Tae arcát. Bár nem vérzett, maradt utána egy piros csík, ami biztos fájdalmas lehetett neki.
YOU ARE READING
Just An Endless Story (JM + V) - Befejezett
Romance!Nem yaoi! Jól kezdődött. Kimentünk a legjobb barátnőmmel álmaink országába, és szépen elvegyültünk. Volt munkánk, lakásunk, és akárhol éltünk, mindig megtaláltuk a módját, hogy ne szűkölködjünk. De minden megváltozott, mikor Lisa összejött a kiszem...