16. fejezet

212 20 2
                                    

(+18)
Lisa

Ahogy kihúztam magam, az elázott anyag elengedte magát, és szétnyílt. Jimin mintha csak erre várt volna, a kezem után kapott, amit a ,,remek" reflexemnek köszönhetően még meg sem emeltem. Kicsit előrébb húzott, a kezem pedig a hátam mögé tette, így ő maga is közelebb ért hozzám. A mellkasom majdnem hozzáért az övéhez, de a tekintete végig rajtam volt, így nem láthatott.

- Ez nem ér! - nyafogtam. Éreztem, hogy egyre melegebb van, és nem a víz miatt.

- Én is elkezdhetnék panaszkodni, amiért rajtam nincs semmi, te meg takargatod a jót a szemeim elől.

- Te piszok utánzó! - kiáltottam fel durcásan, aminek a vége nevetésbe fulladt. Mikor még imponálni akartam neki, hogy ne érezze, csak ő tesz a kapcsolatunk érdekében, úgy döntöttem, beszólok neki. Mindig úgy szokott elgondolkodni, hogy a hajába túr, és a kezeit összefonja a hasa előtt. Megvártam a megfelelő alkalmat, és mikor mindezt póló nélkül csinálta, elszóltam magam, hogy ,,Ne takargasd a jót". Na, azóta ezt hallgatom, nagyon bejött neki.

- Mutassak egy fizikai csodát? - váltott témát. Bólogattam, de fogalmam sem volt, hogy ugrott ez hirtelen be neki. Elém térdelt - mellesleg megjegyzem, befelé mélyül a medence, szóval itt még ha letérdel a nyaka simán kilóg - és tenyerét a combomon keresztül felsimította az oldalamra. Olyan hirtelen engedte el a kezem, hogy azok ott maradtak, és azután se vettem el, hogy a törölközőm szépen arrébb lengedezett tőlünk. Jimin végig tartotta velem a szemkontaktust, egy percre se nézett le. Nem tudtam eldönteni, hogy ez most zavarba ejtőbb, vagy nem, minthogy bámulna.

Az ajkam elnyílt egymástól, és mégis, sóhajtani se voltam képes. Ahogy lassan, apró mozdulatokkal haladt felfelé... Csiklandós vagyok, most mégis egy másik érzés kerített hatalmába. Éreztem hüvelykujját a mellem alsó részén, ahogy ő is. Kicsit beljebb fordította tenyerét, és elkapva a pillanatot rámarkolt minkét mellemre. Ujjait szétnyitotta, így az akkorra már megkeményedett mellbimbóm közé került.

Megremegtem, mikor összetette a  mutató és középső ujját. A tompa érzés végigcikázott a testemen, az pedig csak dobott a hullámzó gerincemen, mikor masszírozni kezdte őket. Éreztem, hogy megmozdult, mivel a víz kellemesen simogatni kezdte a vállam. A nyakamba csókolt, és a fülemhez hajolt.

- Tudtad, hogy a meleg vízben is el tud rázni a hideg?

- Mi? - nyögtem értetlenül.

- Ezt akartam mutatni - távolodott el. - Tudod, fizikai csoda. Melegben hideg - magyarázta mint egy kisgyerek. Megráztam a fejem, és miközben kurvára tudtam, hogy ez volt a célja, ráugrottam, összekulcsoltam rajta a lábam, és a hajánál fogva lehúztam magamhoz egy csókra.

A dolog odáig fajult, hogy a végére már mind a ketten zihálva, kiázott bőrrel faltuk egymást. Jimin keze lassan mindenhol járt, csak a lábam között nem. Megismerte a fenekem, amit előszeretettel markolgatott, csak úgy, mint a mellem. Puha nyelvével a nyakamat és a kulcscsontomat kényeztette, én pedig azt sem tudtam, hova nyögjek a sok ingertől.

- Nincs kedved ezt az ágyban folytatni? - pillantott fel rám pimasz mosollyal. Megszólalni ugyan nem bírtam, csak bólogatni, de elég volt neki, hogy megértsen. Felkapott, és nem bánva, hogy minden csurom víz lesz, bedobott az ágyba, és rögtön fölém is magasodott. Még sosem éreztem ilyet, és talán most először gondolok erre, de nem a víztől vagyok nedves odalent. Olyan finom kézmozdulatokkal biztatott, hogy meg is feledkeztem a szégyenről. Nem bánom, hogy látja a meztelen testem, mert én is vágyom az ő látványára. És piszok jól esik megkapni, mikor eltolja magát, és végignéz rajtam, ahogy én is rajta.

Tagja már a vízben is összefutott a hasammal, ágaskodva próbálta Jimint kicsit a tettek mezejére lökni, de ő kitartott a terve mellett. Kellően felizgatott ahhoz, hogy nekem is kedvem legyen megismerkedni a farkával.

- Szedsz gyógyszert? - állt le egy kis időre. Illetve csak azt hittem, derekát folyamatosan előre nyomta, mintha már bennem lenne. Apró mozdulatokkal simogatta a lábam közét, amitől a kezem a szám elé húztam, és lehunyt szemekkel felsóhajtottam.

- Most lát először férfi meztelenül. Szerinted? - kérdeztem halkan. Jimin felnevetett, és mintha már tudta volna, egy gumiért nyúlt. Felhúzta mindkét kezem, hogy ne tudjam elrejteni előle az arcom. Aztán az egyiket elengedte, és a hasamon keresztül lesimított. Kicsit megemeltem a lábam, mert ahogy kúszott lefelé, akaratlanul is a csiklandós területre tévedt. De nem akartam hasba rúgni, ezért inkább csak leszorítottam a hátam az ágyra.

Körözni kezdett egyik ujjával a csiklómon, míg a másikkal a legérzékenyebb pontomat nyomkodta. Urrá lett rajtam a félelem, ugyanakkor tudtam, hogy ezen át kell lendülnünk. Ha nem akarná, hogy nekem is jó legyen nem kínlódna annyit. Elvégre olyan kemény már, hogy szerintem egy kis széltől is elélvezne.

Ennek tudatában, amíg Jimin egyre csak mélyítette bennem az ujját, rámarkoltam a farkára, és lassan mozgatni kezdtem rajta a kezem. Jimin a nem várt fordulatra felmordult, és társította még egy ujját. A feszítő érzéstől széjjelebb tettem a lábam, de amint megéreztem hüvelykujját újra a csiklómon, a fájdalom alább hagyott. Ez egyáltalán nem olyan, mint a könyvekben.

A tiszta gyönyör és vágyódás helyett félelmet, enyhe fájdalmat, és mindezek miatt megvetést éreztem magam felé. Normális ez?

Jimin tenyerét az arcomhoz emelte, és lassan visszafordította maga felé. Észre se vettem, mikor csuktam le a szemem. Láttam rajta, hogy mindennél jobban vágyik erre, és már készen állna. Ujját kihúzta belőlem, és lassan közém férkőzött, de még nem hatolt be, csak lágyan nyomást gyakorolt a hüvelyemre.

Érzéki csókjába mindent beleadott, hogy elvegye az idegességemet. Míg máskor inkább kergetőzik velem a nyelvével, most azon van, hogy még jobban feltüzeljen. Ujjai megállás nélkül masszírozzák a mellem, és kényeztetik a mellbimbóm. Mégse vagyok nyugodt.

- Szeretlek, Lisa - suttogta elhaló hangon. Az utána következő csendet, amit csak a sóhajunk tört meg olyan kínosnak éreztem, mint eddig még talán semmit. Képzelődtem? Nem is mondott semmit?

- Jimin - kaptam észhez. Ráfogtam a vállára, és megpróbáltam lökni rajta egyet, de az erőm elhagyott. Ő pedig nem vette a lapot.

- Lazulj el kicsit - kérte. A szívem majd kiugrik. - Ne szoríts, engedd el magad - körkörös mozdulatokkal akart bejutni, de én úgy éreztem, mintha egy olyan gátat akarnánk átszakítani, ami még kalapáccsal se menne. Nem éreztem, hogy megnyílnék, csak a rettentő fájdalmat, amit ő okoz azzal, hogy előrébb akar jutni bennem. Minden centi fájt és égetett.

Teljes mértékben úrrá lett rajtam a pánik. Nem fog beférni, végig így fog fájni, és ezek után nem tudok majd eleget tenni a fantáziájának? A vágyának?
Elborzasztó kérdések százai özönlöttek egy pillanat töredéke alatt a fejembe.

- Elég! - kiáltottam fel. Rácsaptam a mellkasára, és taszítottam rajta egyet, majd mikor már elértem a lábammal is, lerúgtam magamról. A takaróért nyúltam, hogy magamra húzzam. Ziháltam, és egy pillanatra fel sem fogtam, mit tettem. Jimin az ágy másik végében ült, értetlen és aggódó fejjel vizslatva engem.

Iszonyatos gyomorgörcs és bűntudat tört rám. Feltérdeltem, és átöleltem, miközben folyamatosan bocsánatot kértem tőle.

- Nem akartalak ellökni, sajnálom! - A könnyeim utat törtek, nem bírtam tovább. A vállára hajtva a fejem zokogtam, amit ő csendben hagyott. Ő mindent megtett, én mégis elrontottam az egészet. Az első közös esténket. Az estét, aminek csodálatosnak kellett volna lennie, mert szeretem őt, és ő is engem. Mert vigyázott volna rám. Akkor hol rontottuk el?

Just An Endless Story (JM + V) - BefejezettWhere stories live. Discover now