15. fejezet

245 23 8
                                    

Lisa

Hogy izgulok e? Nos igen, és nem csak azért, mert két napig egyedül leszek Jiminnel. A házban más, elvégre ha el akarok vonulni elég kihívnom Vikit, és meg van oldva. Itt viszont rá leszek utalva, ami egyszerre tetszik és borzaszt el.

- Már most sóhajtozol, pedig még nem is szálltunk fel - jegyezte meg Jimin, miközben közelebb húzott magához. A pallóhoz érve elkérték a jegyünket, és bármilyen szép is volt kívülről a hajó, olyan érzésem volt mintha ki akarnának végezni a kalózok. Pedig a korlátok miatt kellene legyen egyfajta biztonságérzetem. Vajon mindenki így érzi magát, aki még nem volt hajón? - Baj van?

- Dehogy. Csak... óriási - nevettem fel zavaromban.

- Várd meg, míg meglátod belülről - mondta biztatóan, majd a lapockámra emelte a kezét, és előre tolt az ajtó felé. Egy folyosón keresztül vezettek minket egy hatalmas terembe. Közben Jimin végig mesélt nekem, hogy miket szoktak itt tartani a bálokon kívül. El nem tudtam képzelni, hogy lehet egy hajón táncolni.

A lépcső után mi balra fordultunk, és el is értünk a szobánkig. Ott magunkra hagyott a pasas, aki hozta utánunk a bőröndöket, Jimin pedig betette az ajtó mögé, és behúzott. Pislogni se mertem, mert ami elém tárult túl szép volt ahhoz, hogy igaz legyen. Valami délibáb, vagy tengeri beteg lettem attól, hogy felszálltam, és hallucinálok.

A kis ablakok ízlésesen és meglepően fényesen engedték be a kellő mennyiségű fényt, amivel a szoba nem volt se túl sötét, se túl világos. Középen egy üres medence állt, aminek a szélein beülős masszázs helyek várták a vendégeket. Mögötte helyezkedett el a hatalmas francia ágy. Eddig azt hittem, Taehyungé a legnagyobb, de tévedtem. Itt még Viki is tudna úgy aludni, hogy nem rúg le senkit álmában.

A mosdó kék csempéi miatt olyan érzést keltett bennem, mintha a víz alatt lennék, és a falra ragasztott buborék halak miatt ez csak hatványozódott. A mosdókagyló tényleg kagyló alakú volt, a lefolyó pedig egy kis gömb, mintha a gyöngye lenne. Az ablakok előtt kék sötétítő függöny lengedezett, és a biztonság kedvéért beépítettek egy kabint a zuhanyzónak is. Hátha valaki képes arra, hogy mellőzze ezt a hatalmas medencét.

- Csípj meg, ezt csak álmodom. Ekkora szoba nem lehet egy hajón! - jelentettem ki. Jimin jóízűen elmosolyodott, és lehuppant az ágyra. Én azonban nem akartam leülni, képtelen voltam betelni a látvánnyal, és vagy négyszer körbejártam a szobát, hogy biztosan ne hagyjak ki egy kis részletet se.

- Nagynak tűnhet, de csak öt szoba van benne, plusz pár kisebb a legénységnek. - Megunva, hogy járkálok és nem vele foglalkozok, előre nyúlt a karomért, és lehúzott az ölébe. Kezem a vállaira helyeztem, lábamat pedig kinyújtottam, és összekulcsoltam mögötte.

- Nem csodálkozok. Ez a medence nagyon tetszik! Sose láttam még olyan jakuzzit, amiben úszni is lehet. Lehet ki se látszódok majd a vízből! - néztem le, már amennyire tudtam a medence aljára.

- De tudod - kezdett bele Jimin. - Ezekben meztelenül szokás ám fürdeni - nyeltem egy nagyot, mikor meghallottam, és lenéztem rá. - Mit gondolsz, vacsora után kipróbáljuk?

- Hát - bizonytalanodtam el. Még odáig se jutottunk el, hogy otthon együtt zuhanyozzunk. De ez mégis egy medence bassza meg!

- Addigra meghozom a kedved, ígérem - nyomott egy puszit a számra. Többet akartam, ezért előre hajoltam, de ő ezt kikerülte, és elterült az ágyon, mintha nem fogta volna fel, hogy mire készülök. Megtámaszkodtam a mellkasán, és úgy hívtam egy lágy csókba. Tetszik, hogy míg én kedvesen kezdeményezek, ő mindig áttáncoltat a szenvedélyesebb csókba, amiről nem is tudtam, hogy ennyire... Kellemes. Néha még többet is érzek egy egyszerű csóktól, mint kellene, pedig nem ér úgy hozzám. Kivéve este.

Észrevettem, hogy félálmában ha felém fordul, nem a hasamnál fonja át a kezét, hanem a mellemnél, és néha az egyik fele a tenyerében köt ki.

Kicsivel később legurultam róla, és írtam Vikinek, hogy elindultunk, és még élünk. Bár nem mondta, de azért láttam rajta, hogy neki se tetszik ez a hajós ötlet. Azt hiszem, túl sok sorozatot néztünk. És akkor a Titanicot még nem is látta! A válasza viszont megnyugtatott, mert túlságosan is tipikus volt.

,,Ne velem törődj! Érezd jól magad. Két napig nem akarom az üzeneteidet olvasni. Ui.: A hangodat se hallani! Pusza"

Pedig nem fogja megúszni a kérdéseimet. Most, hogy egyedül hagytam Taehyungal, kíváncsi vagyok, mennyit fognak fejlődni. Szembeötlő és egyértelmű, hogy Tae szimpatizál Vikivel, talán már többet is érez, mint egy erős barátság. Ami azért nagy szó, mert Viki mindig is bunkóskodott a férfival, akiről ezek úgy pattannak le, mint én a gerendáról.

De most végre nekem is van esélyem kicsit jobban megismerni Jimint. Remélem ebben a kis időben amit így távol töltünk nem lesznek felesleges konfliktusok közöttünk.

- Elaludtál? - kérdezte Jimin. Mikor kinyitottam a szemem, észrevettem, hogy egy ideje már fölöttem tornyosulhat, én pedig meg sem éreztem. Elmosolyodtam, és megráztam a fejem.

- Van kedved sétálni egyet? Nagyon szép a kilátás, ahogy elhagyjuk a partot.

- De a kezem ne merészeld elengedni! - kötöttem ki. Rögtön megragadta, és úgy vezetett ki, a felszínre, ahol páran már élvezték a napsütést. Kellemes őszünk van ahhoz képest, hogy tavaly már szeptemberben megindult az eső, és decemberig szinte meg se állt. Ezek szerint iszonyatosan kemény telünk lesz.

- Mit mosolyogsz?

- Annyira nem tudok mit kezdeni a helyzettel, hogy már az időjáráson jár az eszem - vallottam be őszintén.

- Ne aggódj, csak fel kell oldódnod. Utána másra se fogsz tudni gondolni.

- Csak?

Jimin pajkosan elmosolyodott, és lehajolva azt a látszatot keltette, hogy meg akar csókolni, viszont puha ajka helyett játékosan megharapta az alsó ajkam.

- Csak rám - súgta a fülembe, és sétált tovább.

***

- Nem azt kértem, hogy tarts bemutatót! Csak azt, hogy gyere már ki - nyaggatott tovább. Ez a fürödjünk meztelenül dolog neki nagyon bejön, amint magunkra tudta úgy zárni az ajtót, hogy utána senki se zavarjon rögtön ledobta a textilt, és csobbant is. Én viszont itt toporgok a fürdőben, egy tisztálkodó zuhany után, a törölközőmben, amiből elvileg azért van ilyen sok a szekrényben, mert ezekben lehet fürödni.

Viszont ha ebben megyek ki, az csak olaj lesz a tűzre. Lesz mit letépnie rólam, és már most érzem, hogy ez jobban fel fogja izgatni. De nincs az az isten, hogy én innen a medence széléig elsétáljak egy szál semmiben. Akkor inkább a b terv.

Magabiztos léptekkel próbáltam hatni rá, de nem néztem még csak felé se. Lassan bementem a medencébe, és leültem az alsó peremre, így csak a vállaim látszódtak ki a vízből. Jimin akár egy ragadozó, félig belógatta a fejét, és úgy úszott közelebb hozzám, míg az ölembe nem ért.

- Nem tudom eldönteni, hogy tetszik vagy inkább aggaszt ez a szégyenlős oldalad.

- Nézd el nekem, nem volt még ilyen jó pasim, aki előtt meztelenkedhettem volna - pöccintettem meg az orrát.

- Hízelegni azt tudsz - jegyezte meg.

- Valamihez értenem is kell - húztam ki magam büszkén. Amit viszont ezzel elértem, az Jimin arcára hatalmas vigyort varázsolt. 

Just An Endless Story (JM + V) - BefejezettWhere stories live. Discover now