Dnes se konala naše poslední onlajn konzultace na tý ďyvný škole - týkala se bezesporu maturyty a jiné vorganyzace. A ano. Zdála se to bít normálňý konzultace jako každá jiná, nýbrš sme ješťe netušily, jaká šokující ynformace nás čeká! Pan ředitel nám to voznámyl se fší vážností a všech se tato správa hluboce dotkla! Pokusým se vám to ňák vjerně přetlumočit:
Se smutkem a zármutkem v srci vám musým voznámit, že nás navjeky vopustilo jedno naše drahé, mylované a fšemi vobdivované vokno. Vokno v naší tříďe. Vypadlo z pantú, zřítilo se a rozbilo. Příčina této tragédyje je nejasná - podle anonymňích nevočitých svjetků neuneslo správu o našem votchodu z tý divný školy a jednoduše se zhroutilo. Násletky nehody jsou prozatím zajišťeny dřevjenou deskou, pokud bi toto místo nebilo vopsazeno do ůsní maturytní skoušky, bude pijetně zahaleno závjesem a ucťeno mynutou ticha. Nechť jeho památka žije v našich srcích!
Ano, toto vokno bilo svjetkem nejednoho slavného vokamžiku života aktývyjí, pasývyjí a celé naší třýdy. A teť musí chůďa čuchat fyjalky zespoda. Ale nebojte, pokut ste z toho teť ňák namňeko, neplačte! Vokno je vokno a nikomu jinýmu se naštěstí nic nestalo. Dokonce vlasně je to i fcelku ůsmňevné, jak vjerný a citlivý vokno sme ve třídě mňeli! Je vidět, že náš votchot z tý divný školy neni tak tichej a nepofšimnutej, jak by se mohlo zdát. Dyť i škola se hroutí!
Holčičky uš se tedy nemusí vječně strachovat, že by mohly mýt u maturyty vokno. Vokno uš totiš vypadlo!
ČTEŠ
Aktývyje
HumorAktývije sou aktyvní a maj rádi němčinu. Dovjeste se jak dopadne celí příbjech aktývyjý a jejich nefšední třídy a doprovoťte je svíma hvjezdama aš k maturiťe!