Dnes to bude trochu ňeco jinačýho neš ste zviklý. Bude to specijálňí ďýl s názvem Epfl unt opst (česky japka a ovoce). Jak si ňekteřý z vás mislýte že ješci žerou japka a ovoce tak se mílíte. Je to jen vimišlený a říkáte sy: jakto? A já vám to prozraďým. Je to prosťe leš. Japka jý lyďi coš znamená že človjek múže jýst japka a také ovce.
A niní se vráťýme k Zusce z vesnice prže na vesnicy žyjou ofce a ona je ňegdy krmý japkama. A to je dobře prže ofce smý japka. Ale dám vám radu. Nedávejte ofcým moc jablek to je proňe neňí dobře. Pak maj v sobje moc cukru a to je blbje. Tak teť uš to výte a ofce budete krmyt rači trávou ale japkama múžete taky ale ne moc.
Teť se budete ďyvyt ale já nejsem ofce. Nejsem ofce a mam rád japka. Jakto? Řýkáte sy. Já vám to prozraďým. Já jsem človjek a človjeci jak jsem vám prozradil na začátku japka múžou. Je tam plno vytamýnů. A třeba ste sy mislely že jsem aktývyje a ne človjek. Ale múžete bít obje. Buť jenom človjek jako Zuska, Leňča, Pepík, Pasývyje, holki a klucy anebo človjek a aktývyje dohromady jako já anebo jen aktývyje jako Týna. Ta uš to poslední dobou ňejak přeháňý. Je aktyvňý aš moc. Týnu nekrmte japkama ale ne prže to je ježek, ne Týna není ježek, ani prže to je ofce, ne Týna není ofce ani tak nevipadá, ale prže v japkách je cukr a pak je Týna k neuneseňý. Ona neňý aktývyje potom ale je hyperaktývyje a to sme tu pánové a dámi ješťe nemněli!!!!!!!
Poučeňý z dneška: japka můžou lyďi a trochu i ofce ale nesmý je ježci a Týna.
ČTEŠ
Aktývyje
HumorAktývije sou aktyvní a maj rádi němčinu. Dovjeste se jak dopadne celí příbjech aktývyjý a jejich nefšední třídy a doprovoťte je svíma hvjezdama aš k maturiťe!