Hoch zvaný Mylan

62 14 0
                                    

Do naší polovyny choďý hoch jehoš méno nechci sveřejňovat a proto neboď je mylý říkejme mu mylan. Je to takové poďyvuhojné stvořeňý. Dokáže kantóry očarovat i snepřátelyt. Jedno nebo druhé. O ňemčiňe ale zvládne obojjí. A to i v řádu jedné minuty. Jednou paňý učiteklu k smrdi rosčílý a za chvýlu je naň jak bi med rosťýral. A to vám právje nepovým mnoho jen tak biste zvjeďely a příbjech jeden...

Bilo a tak ňemčiňe sme se učily. A to zemněpysný názvi jako třeba dý cukršpýček, dý šanykope, mítingau, atd. atd. atd.. No jo ale pak i třeba rypník (tajch) a řeka (flus - to mňe nanejvýš pohoršuje mluvyt o řece jako o običejném ůplyfku) a potok (Johan Sebralstyján Bach) no a pakže jako jak se řekne soutok...

...tyjo to snad. Paňý učitelka chťela ovjeřit pozornost třýdy a nahoďyla to jako že to nevý abi sme se předvedly. A to má ten chlapec za yntelekt jak to dokáže ihnet spracovat a on vý kam výtr fouká a to bi nebilo toho Mylana abi jak se patří (tato část nenáleží ke kapytole holki a mobili) našel správnou otpovjeť v telefóňým zařýzeňý.

Der Cucámnnflus - to zňý perverzňe a doufejme že každý cucá jen ten svúj...

No ale bilo to kupoďyvu dobře a paňý učitelka jakože to nečekala ale stejňe sy mislela že ňýgdo nevitušý a to ju uďyvylo. No u Mylana to bilo tak balancojdňý že von ňegdy plácne koňynu a ňegdy zas ňeco spýš k drúbežy ale to teď bilo dobrý. A s čistým svjedomým mislela že je Mylan yntelektuál. On je ale paňy učitelka si to nechce přyznat. Jenže to bi nebilo aktývyjý abi jen nečiňe koukaly jak se pozornost upýrá na chlapce z ďyvnýho mněsta gde je ta škola a ihned ho nahlásyly.

A tak to fšechno skončylo správněvydle a aktývyje znovu zazářyly a daly najevo že tady vládnou ony a ne chlapcy s viskokým ýkvé.

AktývyjeKde žijí příběhy. Začni objevovat