Chce se stát Týna pasývyjí?!!! Přesňe tato otřesuplná mišlenka my probjehla dnes hlavje. A já vým, že aj vi se teť třesete rozrušeňým co se vlasňe stalo! No, povým vám to fšecko pjekňe popořátku...
Dnešek se zdál bít fcelku vobičejným (aš na to že přeznoc napdlo centymetr sňehu a bus mňel kuli takový kalamyťe spožďeňý - fšichňy fšak nakonec vzdravý přežily a sťyhly aj pýsemku zmatyky). Ale prosťe jynak celkem normál čvrtek. Vo velký přestáfce sme plánovaly zas celkem normálňe hrát karty neboly pršý. Uš přet přestáfkou nám fšak bilo jasný, že pasývyje-Holčičky to tentokrát maj projetý. Jeďyná vjec co ktomu stačyla bilo to, abi Týna posledňým mňeničem nemňenila na srce, ale na cokolyf jinýho. Taky sem ju na to dopředu zpozorňyl! Jeňdže co se nestalo. Tedy sme zas hrály a Holčičky sy vúbec nemislely, že to maj projetý. Ba právje navopak. Ale to netušyly co příde třeťym kolem, gdy samože skoňčyly fšechny sedmy na koťeťy, tedy jako vobičejňe lýzalo vosum karet. (Nudno podotknout "Mind you", že fčera se to povedlo lýp, neboď bralo šesnác!) ;D No a hnet nato přyšlo posledňý kolo a Týna mňela zmňenit a vona to tam dala a: „Srce!“ A Holčička tuplovaná dokoňčyla hru a já aš hnet po ňý!! A koukl sem na Týnu co to mňelo znamenat a v Týňyňe tvářy sem nenales ňyc, co bi značylo víčitky, uleknuťý a uš vúbec ne vomluvu. Bilo to zvlášňý...
Hrály sme ješťe pak a Týna dycky, dyš koťe hodňe lýzalo, tagho lytovala. No ftýhle hře sem kuli Týňe dvakrát lýzal čtyřy a vona? Ani to zňou nehlo!! Tak to uš sem se fakt rosčýlyl a vopravdu sme sy zďýfkou mislely, že se Týna, ta hlavňý aktývyje, která jako barometr určuje chot vesmýru a vý jako jeďyná, gde čňý jeho konev, že se ta samá Týna přydala na stranu pasývyjý!!? Nemožné! Odmýtám tomu vjeřyt! S Týnou sme sy musely promluvyt mezy ňekolyka vočima. Asy mňela dneska špatnej den no... (To se stává, dyš se spřáhnete zňákou pasývyjí, ba dokonce s Holčičkou, Týna neňý jediným votstrašujýcým přýkladem.) Ďýky této skušenosťy je ale vyďet, jak sou aktývyje společňe sylné. Igdyš jedna, a to třebas i Týna, zakolýsá, ostatňý dvje ju dokážou zas uvést do rovnováhi a sňý aj celý oxygén!
Názef článku je tedy jenom klikbejt anep fejkňůs. Týna se ňygdy stát pasývyjí nechťela, nechce a chťet nebude. (Gdo bi taky chťel, gdyš už poznal to, jaký je to bít aktývyje!) Velmy se tedy Týňe za toto závažné falešné podezřeňý vomlouvám. A ať uš se bude ďýt cokolyf, igdyby znebe padaly bjelýtka, igdyby se ve dveřých vobjevyly třeba třy řeďytelé najednou, aktývyje tu budou vždy pro vás, vždy budete vjeďet vokoho se vopřýt! A ony vám nezdrhnou jako... (domislete sy sami gdo zbjesyle zdrhá gdyš se vedveřých vobjevý učitel nebo gdo se sesipe na seznam apsencý, igdyš má višý procento ůčasťy neš sám učitel... ňekterý lyďy to uš prosťe tak maj)
ČTEŠ
Aktývyje
HumorAktývije sou aktyvní a maj rádi němčinu. Dovjeste se jak dopadne celí příbjech aktývyjý a jejich nefšední třídy a doprovoťte je svíma hvjezdama aš k maturiťe!