Zákeřný banány

40 10 4
                                    

A jéje! Paňi Polýfková se dozvjeďela, že budou aktývyje svječit u soudu. Hnet jak se to doslechla, vjeďela, že proces prohralá. Prže dyž svječý aktývyje, maj to oponenti spočtený. Paňi Polýfková se musela dlouho namáhat svoju hlavu, abi to vimyslela... A to ju to napadlo náhle (ňem. ploclych). Musý rozhádat aktývyje s pasývyjema!!! A uš to má.

Jedno ráno se ňeco ďelo na tržnicy u vynotéky. Paňi Polýfková tam prodávala banány. A samo že aktývyje a pasývyje si koupily k svačiňe. Paňi Polýfková si zamnula ruce a ďábelský se zachechtla. Prže jejý plán višel. O přestáfce vytáhli aktývyje aj pasývyje svoje banány a chťely je načít. Ale ouha! Z jaký strany? Aktývyje zastávali názor, že zté správné (coš potvrďyl i svjetoznámý wep žena cézet) kdešto pasývyje samozřejmňe trvali na tý vopačný. Že prej i vopice to tak hryžou... no a co, aktývyje sou snat ňáký vopice?? Pasývyje se pak moc ďyvily. Paňi učitelka na bijologyji jim řekla holčičky a že sou vopice to je jasný - ale ona to tak uznávala a sama to ďelala špatňe!

Paňi Polýfková si mezitim mnula ruce a nabyla si bouchačku. To fšak netušila co dokážou znojemský vokurky u modrákova kamaráda. Ty mu ďýrou fkomíňe nakecaly, že jak ty banány má načínat a von pak Polýfkový vypálil ripňík. Přines do školy banán a načal ho podýlně! To je pozdvižeňí. Paňi učitelka jen valila voči a že prej to v bijologyji jakživa nezažila aby vopice načala banán zboku. Ani na žeňe cézet ňygdo ňyc nenašel aby to snat potvrďyl. Celá třída tento spúsop fšak valňe přyjala za vlasňí a tak se aktývyje s pasývyjema uš nehádaj! Prže ňygdo nenačíná banán správně - jen hoch vot znojemských vokurek.

Tak tohle paňi Polýfkový nevyšlo...

AktývyjeKde žijí příběhy. Začni objevovat