Jak sem vám slíbyl tak vám povym ňeco o božetíškovy. Abiste vjeďely tak je to unzere klasenblume (česki naša třídňí kvjetina). Je unšterblych (česki nesmrdelná) a pani učitelka ju ráda střyhá. Ale toto je jen úvot. Povým vám celí její příbjech pardón jeho.
Božetěch virústal v lýdlu ale ňejaké dítko ho koupil pani učitelce třídní k visvječení a ona si řekla: co já s nim budu doma ďelat a tak ho vzářý přinesla. A on mněl ftý dobje krásní býlí kvýtki a vipadal roskožňe. Ale poctupem času si ho oblýbyli aktývyje! Jak se doň pustili tak božínek začal chřadnout a schoďil kvjety. A všicí furt: vy aktývyje pytomý žeste ho zabyli a prásk bum je s nim konec. Ale jeho lístki chřadli.
Všicí výme že pani učitelky na ňemčinu sou záchranářki od přýrody a tak se nigdo neďivyl že si božetěcha hnet zamylovala. Sušila jej dodávala mu lásku a ňegdy i vodu ale to jen zřýtka. Jednoho slunečného dne ju šak napadlo mu uďelat salón krási. To se šicí lekly a bylo to! Jenže gdibi jen to! Zrovna se to událo poslední hodinu ve skupiňe bez aktývyjí a ňigdo tomu uš nemoh zabráňit!!!!!!!
Bilo krásné poňďelý a aktývyje přicháseli do školi v klydu a mýru a náhle to uvyďeli!!! Mýsto božetíška třy lístki. No to bil šok! Pani učitelka na bijologyji musela konctatovat že je božínek RIP.
A tak uplinuli vánoční prázniny a šicí si mislely že přídou do třídy a božetěch bude čuchat fijalki zespoda ale k velkému ůžasu tomu tak nebilo! Bili tam furt tři lístki ale stejně furt to nevipadalo naďejňe...
...no uš je buben a božetíšek se rosrústá a holki a mobili (viz jiná kapytola) pukaj hňevem a zášťí prže chťeli abi božínek scípnul a teť to maj v ripu prže je unšterblych (česki nesmrdelný) a tak to bívá. Gdo jinýmu jámu kopá sám do ňý padá!!!
ČTEŠ
Aktývyje
HumorAktývije sou aktyvní a maj rádi němčinu. Dovjeste se jak dopadne celí příbjech aktývyjý a jejich nefšední třídy a doprovoťte je svíma hvjezdama aš k maturiťe!