No uš ste si mislely že se mi ňeco stalo prže za kvjeten višli jen japka ale mílýte se. Já sem bil totiš nemohoucí a pak pryč a málem sem i umřel ale naštěstí jsem bil v pátek osvobozen jako česko 8. kvjetna čtyřicetpjet. Přežil sem a sem tu zas.
No múžu vám říc kde sem bil ale je to velmy seryjózní vjec. Já bil totiš v Brně. A tam sem se dozvjeďel plno novích seryjózních poz Natků. Napříklat jak Brno dostalo svúj názef. Že císařpán přyjel do mněsta a kdyš vistoupil z vlaku tak řek BRRR. A kdyš se vracel a ptaly se ho co na to mněsto řiká tak jen zamumlal NO. A je to. BRNO. A výte že gdyš obléhaly Brno švédi pod velením generála Tutanchamona nebo Toustensona nebo já uš nevym tak bili vihublý a brňáci bili češi (moraváci, ale to se nepočítá) a ti majou za klobókem a tak višli na hradby a tam hrála hudba a oni tancovaly a pily a jedly a hodovaly abi podlomily morálku švédů. Tak to bilo nejvýc. Nebo že ženy choďyli špízovat a taky zjistili že ten Toustentononc řek že pokať Brno nedobyjou do poledne dne následujícýho tak odtáhnou pryč prže uš na tom bily býdně jak ty brňáci si z nich dělaly šprťouchlata. A druhí den opravdu přet jedenáctou začali skoro pronikat do mněsta a lidi z moravské metrovinice (ne pole, prže na moravje sou spýš vinice) vjeděly že uš další hodinu neodolaj a tak se zas projevila ta česká bistrost a v Brně spustili zvony uš v jedenáct. A švédi si misleli asi že začíná ňákej hokejovej zápas nebo co a tak toho nechaly a vodjeli domu k televizy. To nevim teda že se ani nepodivali na hodinky asi hodně chvátali. Třeba zrovna bilo mystroství svjeta.
No vidíte. Kdo má trochu logyky tak na to příde. Ale nigdo krom mně na to eště nepřyšel. Podle mně totiš bilo mystroství svjeta v hokeji v Brně a švédi hrály s českem finále a vono právje začínalo ve dvanáct. Ale výte co. Neočekávaně přyjelo moc fanoušků ze švécka ale v rondo aréně uš nebilo místo a češi se bály že gdyby odešly na záchot tak bi jim švédi zasedly místo a tak je ani nepustily do mněsta. A gdyš se švédi nedostaly do mněsta do dvanácti jak sy mislely tak rači se jely ďývat na čt sport na televizy.
Teť vás sklamu. Nevim gdo vihrál ale jedno je jisté. Švédi to nebili.
ČTEŠ
Aktývyje
HumorAktývije sou aktyvní a maj rádi němčinu. Dovjeste se jak dopadne celí příbjech aktývyjý a jejich nefšední třídy a doprovoťte je svíma hvjezdama aš k maturiťe!