Ano, uš je to tak. Na den 9. října vihlašuju celosvjetový, chcetely mezinárodňí den aktývyjí. Proč? Za vše může jedna malá náhoda...
Bila žila jedna malá ďývenka. Menovala se prapoďivňe. Pravda, ňygdo neví jak se menovala. Ale menovala se, to je jistý. Ňygdo neví kde žije, ale žije, to je jistý. Ňygdo neví co se zrovna odehrávalo v jejím blackboxu (viz. Behaviorismus), ale ňeco se tam odehrálo, to je jistý. A ten den, ten slavný den, se z ňí stala WATTPADOVÁ KRITYČKA. (Říkejme jí paní K.)
Paní K. se rozhodla zachránit wattpad. Nejde to, to vý šicí, ale kdyš se chce, šechno de. A pani K.? Její vůle bila visoká jako orel při svém letu nad préryjemi antarktýdy. Její záchrana probíhala celkem v poklidu. Každý den vitkla minymálně jednomu zlořádovy chybi, které dělá a tím přispěla ke kvalitě wattpadu. Sama dokonce začala vidávat (na vlastní popud) i příběch, kerý bi měl sloužit jako ostrašujícý příklad pro ty co chtějí nás wattpaďany vzdělávat a obohacovat. Vše probýhalo hlatce, až do 9. 10. 2017!!!!
Pani K. milostivje shlédla na aktývyje a vistřela svou ruku nad tuto knihu celé její aktéry. Svím komentem spasila nejen tuto knihu, ale i Týnu, vlasňe celé aktývyje a tím i celé lictvo! Bůh ochraňuj paní K. na její strastiplný cesťe záchrany Wattpadu. Nebude to jednoduché, ale vrchol její karyjéry nastal. Zachránila vesmír.
Na počest této události a záchrany človječenstva tímto slavnostně vihlašuju den 9. října (9. 10.) za mezinárodňí den atývyjí! Konec.
ČTEŠ
Aktývyje
HumorAktývije sou aktyvní a maj rádi němčinu. Dovjeste se jak dopadne celí příbjech aktývyjý a jejich nefšední třídy a doprovoťte je svíma hvjezdama aš k maturiťe!