Původňe sem chťel psát o Leňče a Zusce ale se teť s Leňčou nebavym takže o ňý psát nebudu. A jesli si mislýte že se v poňďelý usmýříme tak se asi pletete prže bude prvňýho máje, svátek zamýlovaných, a Leňča bude nejspýš hledat roskvetlou třešňu, prže si strašně ráda zandává kvjety do vlasů, ale to vám povýdám je to nadlický úkol prže šechny stromi sou býlý od sňehu tak nevym nevym. Mislym že bude nejlepčí hledat kvýťý u kulturáku prže je to neromantyčťejší mýsto v tom mněsťe gde bidlý a gde je ta škola. Zato já bidlím v jinym mněsťe a to je romantycký celí a máme i sředovjekí hrat a klášter a taky potom zámek a kostel a hropku coš v tom ďyvnym mňesťe nemaj (krom toho kostela).
Ne ďelam si srandu bavym se fšema. Akorát teť ňeco aktuálňejšího...
Ve čvrtek sme z našeho ďyvnýho mněsta virazily do Prahy. A tam sme bili a je to tam nejvýc dyš ste vesničan ale naše mněsto je jak vesnice proti Praze takže pohoda jen Pepík je vydlák a holku co chce kašdýho kousnout nepočítam ona tam má babičku a kořeny. Bily sme v Jozefovje a tam to bilo jak sama pani prúvotkiňe sama naznačila velmy zajýmavé. Pak sme šly na Václavák a to je nejvýc prže je asi tak dlouhej jako ta vesnica gde přežývá romantická duše. A šicí se rosprchly a dvojpartaj šla do metálšopu a tam to bilo strašidelný a Pepík tam utratil strašňe peňýzů. Ale já tam nebil ale vym to. A mi sme šli do opchoďáku se sový ďýfkou, Týnou a holkou co ťy uteče. A sový ďýfka si vybýrala šaty a mi si foťili selfíčka na exkalátorech.
A dyž sme přijely spjet do našeho krajskího mněsta co v ňem ve velkém jedou drogi a hokej (ten den zrovna) tak sme se jako taki chťeli vifotit a ta pani nás vihodila tam sme stáli u zábrdlý a chťeli se vifoťyt s Maťejčkem a tak že jo a máme s ňim selfý a on to nevjeďel prže bil o patro ňýš u pokladny. A přišel pán a řek že nemáme stát u toho zábrdlý tak sme šli prže sme se báli abi nepřyjeli benga. Takže mrtví prtví...
ČTEŠ
Aktývyje
HumorAktývije sou aktyvní a maj rádi němčinu. Dovjeste se jak dopadne celí příbjech aktývyjý a jejich nefšední třídy a doprovoťte je svíma hvjezdama aš k maturiťe!