Velikonoce a ňemčina

104 15 0
                                    

Abich na ůvot ňeco napsal abiste bili vzďelaný tak se velikonoce ňemecki řeknou Ostern a vi si určitě mislíte že je to ňeco jako ňemecki rakousko (osterajch) ale neni to pravda. Si mislíte že osterajch má ňeco společnýho s velikonocema tak se pletete. Oster je totiš víchodní a rajch je říše takše víchodní říše je doslova rakousko a jestli se ptáte co je doslova dojčlant tak to fakt nwm. S ňemeckem je to složiťejšý prže se anglicki pový žermeny a francouski almán a jesli se nepletu tak finski saksa. Já vám nerat kecam a vyďýte že šicí říkaj ňemcům jinak a jestly ste nezaregystrovaly tak v dojčlantu bude ms v hokeji teť f kvjetnu...

Pani učitelki na nj maj rádi taki ostern prže maj frajcajt (=volno) a to je vono. Ale pak zas musý do školi a už to neni pro ňe moc ůžo ale pro nás jakošto pro aktývyje je to čas radosti znovučeňý. Ale naše pani učitelka to snášela celkem v poho a tak chťela ňaký prašule na vílet na kterej nepojede filip a pani učitelce je to upřýmňe lýtko. A že jako na pohodu ale bil tam modrák a tyjo dal jý eura (tim se platí jinde) a vona bila zmatená ale pak jakože jo. A nebít mňe tak ona dostala pak od modráka modrý vejce a odnesla si ho domú doufam... A druhí den povýdala že celkem ušlo a že bilo modrí i zevňitř. A stim ať počýtá prže to barvily ňákýma šmejdama zase. Tak to v zdraví přešila a to je poťešujýcý.

A gdibi ste se ptaly jako co je s Týnou tak ona žije dál a vipadá stejňe a božeťech je víc ozelňen a střebává to.

Veselí velkonoční čas a kdibiste nevjeďely tak mam v neďelu svátek tak my popřejte ... Nechcu vás do toho nutit ale ve vlastnim zájmu mi popřejte do komentu. A dyž tak vam napýšu takej malej bonusek s překladem ňemeckích slof i s visvjetlením do příštího dílu.

AktývyjeKde žijí příběhy. Začni objevovat